Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 924)
    • Ter info:

Gisteren en bij inloggen en nu (18/06 12u02) was ik ook iemand anders…loginnaam verkeerd…past zich wel direct aan de juiste loginnaam aan.
      Mvgr

0

ZOu het kunnen zijn dat die donatie iets meer dan een jaar geleden is? Volgens mij is de donatiebutton “goed voor 1 jaar” en dan vervalt die.

Ik zal nog eens een actie moeten doen denk ik, we moeten dit forum wel in de lucht houden he :think: :think: 😉

0

[quote=”Bert V.” post=235760]Ik had ook al een donatie gedaan, met al de updates van het forum, verschijnt het blijkbaar niet meer bij mijn profiel :popcorn:
          Of het er nu staat of niet, ik ben blij dat ik meermaals per dag kan inloggen, en tal van topics kan volgen.
          :respect2: voor de mensen die dit mogelijk maken :up:[/quote]

+1 :respect2:

0

Thx om het te melden! Toen ik de pagina opende was ik inderdaad even Bert V…

0

Eventjes ter info. Sommigen hebben wellicht al gemerkt dat het forum wat raar doet. Ingelogd onder een andere forumnaam enzo… Of effe niet bereikbaar.
              Dit is het gevolg van een aantal updates die sinds vannacht doorgevoerd worden en zo dus van voorbijgaande aard moeten zijn. No panic dus! :salut:

0

gelukzakken !!! mijn inbox zat helemaal vol :engeltje:
                ons opperhoofd is vermoedelijk aan de broncode aan het sleutelen; ook bij ICT verloopt niet altijd alles zoals gepland/gewenst 😀

0

ik zelfs twee meldingen van PB 😯

0

Bij mij hetzelfde Bert :wtf:

0

Vandaag mail gekregen dat ik nieuwe PB had, het PB bericht bleek echter al 6 dagen oud te zijn en had ik dus al gelezen.

0

[quote=”cabrio wim” post=235934]…Als ik in oudere draadjes (net als de Ferrari) even terug wil bladeren naar eerdere pagina’s, blijven deze wit en blijft laden maar komt niks (zeker 5 minuten laten laden) Dus…………………. 😕 :?[/quote]

Heb ik soms ook aan de hand. Oorzaak ligt niet bij PFB. Ik kan dit meestal oplossen door een andere DNS server te kiezen in de router. 💡

0
                        Wim

Na 2 foto’s plaatsen spring antwoord veld in een soort rosé/rode kleur, en kan ik de post niet weg krijgen voor plaatsing.
                          Pas na verschillende foto’s gewist te hebben sprong de kleur terug naar wilt veld en kon ik posten.

Als ik in oudere draadjes (net als de Ferrari) even terug wil bladeren naar eerdere pagina’s, blijven deze wit en blijft laden maar komt niks (zeker 5 minuten laten laden)

Dus…………………. 😕 😕

0

Ik had ook al een donatie gedaan, met al de updates van het forum, verschijnt het blijkbaar niet meer bij mijn profiel :popcorn:
                            Of het er nu staat of niet, ik ben blij dat ik meermaals per dag kan inloggen, en tal van topics kan volgen.
                            :respect2: voor de mensen die dit mogelijk maken :up:

0

ik had het ook al gemerkt en ben hier zeer dankbaar voor :respect2: .
                              hopelijk voor iedereen een win-win
                              want als het forum moest blijven draaien van de ledendonaties, …

0

Welkom nieuwe forum sponsor “LE DOUX & MORTELMANS” :popcorn:

0

Hey Wim bedankt voor je vriensdschapsverzoek, maar ik heb er geen ontvangen… :happydance: :happydance: LOL 😆 😆

0
                                15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.