Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 924)
  • PM

Het lukt me maar af en toe om berichten te sturen. Eigenlijk komen ze meer niet toe dan wel. Ik doe nochtans zoals het moet. Hoe komt dit?

Wim

Ik krijg van verschillende forumleden de melding dat ze geen PB kunnen versturen.
        Krijg er dagelijks binnen en beantwoord die ook, dus andere en ik hebben geen problemen hier mee.
        Klik onder van de avatar naar iemand waar je een PB naar wilt sturen op het envelopje, typ je raar of info neer en druk op versturen, dan moet normaal alles goed gaan.
        Ik heb dit nu getest op Safari, Firefox en zo’n Windows ding, en alles werkt.

Nope. Ik heb dezelfde rechten als jullie met gewoon een paar knoppen extra waarmee ik posts kan vrijgeven, aanpassen of verwijderen.
          Het is mij nu per toeval éénmalig gelukt om iets aan te passen maar ik vind die bewuste pagina niet meer terug.
          Zal vroeg of laat wel opgelost geraken.

heb jij mss schrijfrechten op delen die wij niet kunnen zien ? want normaal moet het lukken via je profielpagina – wijzig profiel ofwel via de dropdown list die je activeert naast de welkom knop – wijzig forumprofiel – knop “update info” onder je profielfoto

maar wat ik ook maar invul, (geslacht, geboortedatum en locatie zijn verplichte velden), die info verschijnt niet bij mijn posts achter het detail knopje.

😳 Sorry mannen, ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb. Was gisteren wat op de iPad aan het prutsen en kwam ineens op een voor mij nieuw venster waar ik de voettitel kon aanpassen. Het bewijs kan je zelf zien in mijn voettekst. Ik vind het niet meteen terug en moet nu een beetje werken. Ik beloof plechtig dat ik één dezer dagen het terug ga zoeken tot ik het gevonden heb.
              greetings
              G

zeker doen Harley G. en dan gelijk Herman911 informeren. hij vroeg er nog naar afgelopen zondag, wss ook om de aanwinst van zijn indischrote 944s2cab toe te voegen 😉

Euh, ik kan daar nog steeds niet aan hoor :bounce:

Gebruiksaanwijzing :think: Thx :hail:

Voor zij die hun voettekst niet meer aangepast kregen….het werk terug.
                    Voor zij die niet weten wat ik met voettekst bedoel…
                    Kijk omlaag. De 2 P’kes die vermeld zijn, zijn mijn voetteksten.

Mijn mening hierover is : Gjkfghb 2345 =/+)(_) njhg ++3490&€asdrf vbhjkgf .. gh)(&45 vbbhjkyti

Je begrijpt wel dat op een openbaar forum iedereen meeleest dus heb ik het maar in codetaal gezet hé … :popcorn:

Zo is dat Deepee, het moet wel een beetje gezellig blijven! :up:

[hide]ik hoorde recent nog dat er heel wat logins zijn die enkel maar bedoeld zijn om mee te lezen en de foto’s te kunnen zien, niet om zelf iets te posten. de meeste bezoekers hebben een dus een login en kunnen ook de hidden textboxes zien met hun inhoud.
                          grote verschil met gewone postings is bijv. dat google ze niet kan oppikken en zo’n bijdrage puur voor deze community bestemd blijft.
                          ik heb het bijv ook gebruikt in de aankondiging van de RLC in Lommel om geen party poopers op bezoek te krijgen die de pret komen bederven (lees politiekombies) je bent daar tenslotte op openbaar terrein en deze keer was niks vooraf gevraagd of gemeld[/hide]

Ik begrijp wat je bedoelt want ik dacht in het begin ook dat ik iets niet kon zien.
                            Heb toen afgelogd en terug ingelogd. Misschien is het beter om de tekst weg te laten en gewoon geel te laten zodat je als poster tenminste weet dat je post weldegelijk verborgen is voor “meelezers”. Kwestie van niet te moeten afloggen om te kijken of je bijdrage nu verborgen is of niet….
                            Anyway, ik ben het ondertussen gewoon maar hang hier dan ook veel te veel rond… 😳

Ik heb er geen enkel probleem mee dat ik bepaalde zaken niet kan zien als ik niet ben ingelogd !
                              Eens aangemeld vind ik dat elke post een zekere uniformiteit moet hebben of je nu veel post of niet .
                              Als ik dit zie voel ik me een vreemde !
                              Indien dit deel uitmaakte van een gesloten gedeelte geen enkel probleem .
                              Bij deze wil ik zeker geen negatieve kritiek geven .
                              Wat zeggen ze de beste stuurlui staan aan wal . 😳

[hide]als je niet ingelogd bent, zou je deze tekst niet mogen zien[/hide]

En dan krijg je dus dit te zien:
                                Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen leze

Wim

Zien wij ook zo Bart. (Althans ik dan toch)

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.