Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 924)
      • idd ik gebruik et balkje ook niet meer, een kwestie van je gewoontes te wijzigen zeker ?
        ik vind het zo mooier, strakker… en mee met de tijd ;p

Luc
          Ik gebruik daar de pijltjes voor op mijn toetsenbord, gaat nog gecontroleerder.
          Ook is er rechtsonder op het scherm een pijltje te zien om in 1 keer terug naar boven te gaan, ook handig.

Nu nog graag dat irriterend te kleine schuifbalkje rechts van het scherm, wat groter maken? :respect2: 😳

F

Tsja…. het leven zonder emoticons….
              Gaande van 😐 naar 🙁 en zelfs :bounce: en :puke:
              maar dan werd het na een beetje :think: :think:
              weer volledig goedgemaakt door onze forumgoeroe dus ik denk dat onderstaande zeker op z’n plaats is
              :up: :drink: :first: :respekt: :applaus: :respect2:

Ge bent er zo aardig handig in geworden McKlusky, goed bezig, is allemaal mooi geworden! :coolness: :applaus:

😯

:happydance: :happydance: :happydance:
                  :happydance: :happydance: :happydance:

:up:

ne mens moet iets doen als het te warm is voor iets anders hé… :drink:

Als jullie nog leuke andere emoticons vinden… stuur je ze maar door naar mij, dan probeer ik ze te implementeren.

:applaus: :applaus: :happydance: :happydance: :respekt: :drink:

:respekt: :happydance:

[size=6]de emoticons zijn er terug !!!

[/size] :happydance: :drink: :engeltje: :respekt: 😉 :applaus: 😎 ❗

Wim

Wij krijgen alle nieuwe aanmeldingen als eerste te zien, en als het spam is wippen we deze gelijk.
                            Dus krijgen jullie niet te zien op het forum.

[quote=”mcklusky” post=205105]Naar volgend jaar toe gaan we samen met Puur magazine iets moois uitwerken, we hadden dit jaar al de beschikking om te meeten in de beach bar sunrise (maar wie gaat er nu binnenzitten als er buiten zoveel moois staat en het droog is) Volgend jaar gaan we aan onze Parking ook een standje maken van het PFB waar je pfb gadgets kan kopen/krijgen en waar we ook onze forumsponsors een plaatsje zullen geven. En wie weet kunnen we wel een kleine PFB show wedstrijd doen dan.

Dit jaar is er zoveel tijd in de aanpassingen van het forum gekropen (met net het afgelopen weekend een spammersflood waarvan jullie hopelijk niet teveel gemerkt hebben) dat ik er niet meer aan toe kwam om nog iets leuks in elkaar te steken voor het Puur treffen, aangezien Cabrio Wim en ikzelf de enigen zijn die het forum draaiende houden doen we wat we kunnen. Dus vrijwilligers, meedenkers, helpers, moderatoren enz… altijd welkom 😉

Trouwens, Lanyards, stickers en nummerplaathouders zijn nog steeds verkrijgbaar. Stickers kosten 2€/stuk, Lanyards kosten @@ , nrplaathouders in 4 variaties kosten 10€/stuk
                              Deze kunnen bij mij afgehaald worden of we versturen ze via kiala verzendkosten van 4.5€ komen er dan bij.[/quote]

Ietsje meer exposure van PFB op publieke events kan alleen maar ten goede komen van iederen, dus
                              van de spam heb ik hier niets gemerkt, wel dat de responstijd al ietsje groter geworden is sinds het nieuwe forum in de lucht is.
                              mbt de gadgets: er staan nog meetings op stapel in de (na)zomer. (oldtimers4specials begin augustus in Westmalle, de PFB RLC&fotoshoot tweede helft september, …) en daar kan ook gezorgd worden voor de beschikbaarheid van deze gadgets. ik neem hiervoor nog kontakt op met het opperhoofd of hij is zelf ook welkom voor een kofferbakverkoop natuurlijk

@mcklusky, is er nog mogelijkheid om de persoonlijke signature (hetgeen onder elke post verschijnt) nog aan te passen ? Dat vind ik hier niet meer terug bij profiel, alvast bedankt

Okido Wim, ga we eens testen.

Wim

Even oude cookies wissen en opnieuw inloggen en gegevens bewaren aanklikken.

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.