Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 924)
      • In tegenstelling tot vroeger moet ik steeds opnieuw inloggen en als je inlogt verspring je naar een andere pagina, nogal irritant. Vind het forum ook zeer traag.

“Surf” op het forum met mijn laptop zonder “muisje” moet dus idd dun verdwijnend balkje “proberen te vangen…”..:-)..

Wim

Ik gebruik dat balkje nooit, daar heb je toch de scrol knop voor op je muis zitten.

Dat schuifbalkje rechts, om naar beneden te scrollen, is toch zo irritant smal! En het verdwijnt als je er niet op staat.
              Dit moet toch beter kunnen.

hij is als NL-er in Belgie wss gewend aan de werkwijze van onze forumvrienden uit het noorden 😉

Wim

[quote=”siepel” post=204302]

Wat betreft post tijd, is het niet veel duidelijker om datum en tijdstip te vermelden? Nu krijg ik een heel verhaal ’11 maanden 3 weken geleden’. Veel makkelijker om de echte datum te zien.[/quote]

Als je gewoon op recente topics klikt krijg je alle nieuwe berichten die deze dagen of dag gepost zijn te zien.
                  En als je naar draadjes gaat waar de laatste weken niks bijgepast is, kan het inderdaad voorkomen dat je een oud topic ophaalt wat al enkele weken of maanden oud is.
                  Dus datum niet van toepassing in mijn ogen.

En sneller.
                    Bij mij toch.

Klein beetje opbouwend denken.
                      Het is veel leesbaarder. Heel veel.

[quote=”Hendrik914″ post=204298]Minpunt voor mij ook dat laatste.
                        De andere voordelen van het nieuwe forum wegen wel zwaarder.[/quote]

Ik wil zeker niemand tegen de schenen stampen zoals ze dat in de kempen zeggen 🙂
                        Maar over welke andere voordelen heb jij het nu?
                        Ik vind hier spijtig genoeg veel verandering maar weinig verbetering ten opzichte van het oude forum.
                        Nogmaals dit is mijn eigen gevoel en ik dank nog steeds de mensen die dit forum draaiende houden.
                        PROFICIAT aan hen allen.

@mcklusky,
                          Dank voor het oppakken. Goed werkende mobiele versie zou goed zijn. Succes ermee! Tapatalk mag van mij direct de vuilbak in. Verschrikkelijke app.

Wat betreft post tijd, is het niet veel duidelijker om datum en tijdstip te vermelden? Nu krijg ik een heel verhaal ’11 maanden 3 weken geleden’. Veel makkelijker om de echte datum te zien.

Groetjes,

Siepel

Minpunt voor mij ook dat laatste.
                            De andere voordelen van het nieuwe forum wegen wel zwaarder.

de topicstarter kan je nog zien door op de voorbeeldknop te klikken, echter de rubriek (index) waarin iets gepost is, dat zie je alleen nog door het item effectief te openen 🙁

Ik zie niet meer wie de topicstarter is? Was toch een meerwaarde vond ik.

Ook mac bij mij, two finger swipe werkt daarentegen wel. Op Chrome. En op Firefox en Safari doet ie het bij mij ook. Niet echt een groot punt maar inderdaad alleen op deze site, dus het valt een beetje op.

PB

Op de Macbook hier heb ik dat ook, maar het went wel. (net als de 2-finger swipe die niet meer werkt)
                                    FYI het is enkel op PFB dat ik hier last van heb, maar mij hoor je niet klagen. 😉

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.