Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 924)
      • hmm dat ervaar ik hier niet, welke browser gebruik je en is het pc of mac ?

Helaas geen screenshot, dan valt er niks te zien denk ik. Wat ik bedoel is als ik scroll met mijn trackpad het precies is alsof de pagina traag op gang komt met scrollen en trager stopt. Op andere pagina’s is dat veel directer en zit er geen vertraging op.

heb net gemerkt dat het hele mobile gegeven bij de laatste update van de soft overschreven is, we gaan dat volgende week terug aanpakken, ook tapatalk bekijken we dan opnieuw. Dus hebben de mobiele bezoekers weer meerdere keuzes.

Aan tttoon : wat bedoel je met verder gaan ? en uitbollen ? heb je een screenshot die wat duidelijkheid kan brengen ?

Op de laptop ziet het er alleszins top uit, proficiat! Een opmerking die ik wel heb: als ik scroll gaat deze site net iets verder als een gewone, hij bolt precies wat uit. Op andere site’s heb ik dat niet. Kan ik dat eventueel ergens uitzetten? Ik vind niets bij de opties.

Hetzelfde op een Samsung

Yep
                  Zelfde probleem op 6plus , op iPad geen probleem

… Dus het forum is niet raad te plegen op mijn iphone.

Dit bericht is ter info bedoeld voor de moderators. Het is een beetje ‘blind getypt’.

Groet,

Siepel

Screen shots

Attachments:
                      • image-7.jpg
                      • image-8.jpg
                      • image-9.jpg
                      • image-10.jpg

Sorry, maar ik kan geen titels zien en de navigatie is waardeloos
                        image-2.jpg

Geen idee of deze post gaat weken.

Mijn registratie op het forum viel net voor de overgang dus heb de verandering nog net kunnen meemaken en moet zeggen; chapeau, knap werk mcklusky.

Aangezien ik ook net nieuw was en nog even wou acclimatiseren heb ik het nog niet aangeboden, maar als je eens wat extra hulp of dergelijke nodig hebt laat me gerust weten. Weet niet of het in mijn voorstel topic staat, maar ben web developer van opleiding en beroep en dus dagelijks met code/websites bezig. Zijn geen forums, maar joomla lukt me ook wel denk ik.

Heb al een paar keer ondervonden, wanneer je op het groene kadertje tikt, dat er dikwijls meer nieuwe antwoorden zijn dan in het groene kadertje staan.

Geen probleem Stoffels70, ik zet het bij op de’ to do’ list en probeer het weer te activeren. Per slot van rekening heeft de tapatalk plugin geen invloed op de werking van de site 😉

@mcklusky : bedankt van je antwoord.

Tapatalk is super gemakkelijk voor als je meerdere fora bezoekt + de laadtijd van de pagina’s is toch wat sneller, zeker op smartphones. Vooral de integratie met het notificatiecenter van je smartphone is de max. Je krijgt niet voor alles een mail binnen.

Maar bon dat wil niet zeggen dat ik het nieuwe forum afkeur, er is zeer veel werk en geld ingestoken en het resultaat is de zeer mooi.

Meer nog, ik ben zo tevreden dat ik deze week nog een donatie toe. Thumbs up.

vroeger kon het ook niet. ik zit al lang op m’n tong te bijten.
                                  maar bedankt dat je het even wil onderzoeken !!

Ik was wat snel, zelf even een zoekfunctie getest, je doelt waarschijnlijk op het feit dat je dan al de posts van één topic onder elkaar te zien krijgt ipv alleen een lijst met topics. Ik ga eens kijken of ik dat kan aanpassen, toch deze vraag, was dat vroeger dan anders ?

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.