Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 924)
      • deepee je kan in de zoekfunctie toch kiezen waarin je wil zoeken, alleen in de berichten of alleen in de topictitels ?

titels.jpg

wat ik soms wat mis bij het gebruik van de zoekfunctie is de keuze om als resultaat enkel topic titels te zien ipv tientallen rubrieken van één topic.

[quote=”stoffels70″ post=203580]ondersteund het nieuwe forum ook tapatalk ? Ik kan nl via tapatalk niet inloggen.[/quote]

Aangezien ons forum nu ‘Responsive’ gebouwd is zou er de noodzaak niet meer moeten zijn om via tapatalk te werken, alles zou correct op tablet , smartphoneof pc moeten worden weergegeven, en dat doet het hier ook. Moest er toch een noodzaak zijn voor tapatalk, laat het dan even weten.

Wim

is niet zo belangrijk vind ik, maar als je wilt zien waar de nieuwe topics staan kun je dat door op overzichten te klikken.
              Daar zie je waar en in welke categorie er gepost is aan het groene icoontje.
              Wil je perse een draadje volgen uit een bepaalde categorie kun je daar een abonnement op nemen, en bij elke nieuwe post krijg je dan een melding.
              Verder vind ik dat de post zelf wel uitwijzen waar het over gaat 😉

S2

Nu was ik eens tevreden dat ik bij de recente topics onmiddellijk zag waar / wat gepost was.

Bij de laatste upgrade is dit blijkbaar opnieuw verloren gegaan. Enkel “topic titles” maar geen enkele verwijzing naar waar ze gepost zijn. 🙁

Voor de rest ziet het er wel goed uit!!!

ondersteund het nieuwe forum ook tapatalk ? Ik kan nl via tapatalk niet inloggen.

ken

Super werkgeleverd!!
                    Is veeeel beter
                    Keep on the good work!

Nu kan ik terug inloggen, thanks Dave!!

jongens toch wat een verschil, dikke feli voor alle werk. thumbs UP

Ook van mijn een dikke proficiat.

Heel mooi gedaan !

Frederik

Mooi, mooi,
                          het was het wachten waard
                          Maar de foto’s van mijn 2 topics zijn niet meer zichtbaar.
                          Kan dat ?? (komt wel in orde denk ik dan ? )
                          Toch ferm nu

MEGACOOLE restyling !!!
                            Het was het wachten waard, great job !

Looking GOOD !

Proficiat ! Heel geslaagde nieuwe versie!

GREAT JOB!

Goe bezig mannen !

Is ff wennen maar wat een strakke site.
                                  Als jullie het goed vinden ga ik als ‘Ollander hier alleen maar vaker komen.

Merci!

Dacht al dat het aan mijne Windows 3.11 lag 😉

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.