Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 924)
    • F

Inloggen via PFB Book (zie rechtsboven).
        Hebben al veel mensen last van gehad maar wordt opgelost.

Hel knap! respect!

Heb alleen wat problemen met in te loggen: krijg steeds de melding: U heeft informatie ingevoerd in een verouderd formulier. Ververs de pagina en probeer opnieuw!

Of doe ik iets verkeerd?

Mooi werk mannen!

Wow dit is echt knap gedaan!!! Proficiat voor de knappe prestatie!!!!!!

F

Van hieruit ook een welgemeende proficiat.
                Wil niet weten hoeveel tijd hier in kruipt dus ik heb maar 1 woord : RESPECT

Gefeliciteerd en bedankt voor het werk dat jullie geleverd hebben .
                  Het is nog ff zoeken maar dat nemen wij er graag bij .

Proficiat en bedankt voor het vele werk!
                    Mooie layout, wel even zoeken waar alles staat maar dat zijn we snel gewend!

Het heeft ff geduurd eer alles weer ok was, maar het was het wachten zeker waard.
                      Congrats 4 a job well done !!!

Mooi werk! Effe wennen maar ziet er hoopvol uit.

Ik kan inloggen maar waar zie ik dat ik ingelogd ben? Vroeger stond mijn naam met avater bovenaan met de melding ingelogd?

Als je op nieuwe onderwerpen klikt, krijg je enkel de titels, niet het forumhoofdstuk waaronder ze gepost zijn. Verder inderdaad luchtiger en leesbaarder bladschikking.

WAUW, ziet er serieus goed uit!! Proficiat!

knap werk Veel RESPECT voor jullie vele uren werk.

[quote=”luc993cabrio” post=203361]was wel effe zoeken om in te loggen!!![/quote]
                                daar gaan we nog wat proberen aan te doen…

Het is even wennen maar het ziet er fris uit !
                                  Komen de smiley’s nog terug ?

Ziet er goe uit, was wel effe zoeken om in te loggen!!!

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.