Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 924)
      • Amai, wat een werk moet dat geweest zijn. Ik kon al een tijd niet inloggen, maar nu werkt het perfect. Wat een mooie layout…echt klasse…proficiat aan al diegenen die hier werk hebben ingestoken.

Jan

zoals ik eerder al zei, ben in de backend nog bezig en dan kunnen er al eens vreemde dingen gebeuren als ik iets wijzig en save, maar ga er nu mee stoppen, morgen werken we weer verder… ze vragen hier regelmatig of ik met de laptop getrouwd ben…
          Dus, check alle functies alvast en als er iets niet goed zit of als je een foutje tegenkomt, post dit dan als aparte thread in de porscheforum.be categorie, zo krijg ik een mooi overzicht van fouten,problemen of dingen die beter kunnen 😉

Wim

[quote=”mcklusky” post=203355]ik ben wel uitermate tevreden over de snelheid nu op het nieuwe forum… het surfen gaat goed vooruit ;)[/quote]

Alleen blijft het na het wijzigen van een post wel eens hangen, en dan is de post weg.
            Had ik net bij een post van Jeroen, deze wilde ik ik zijn draadje zetten over de Cayman en titel wijzigen ging goed.
            Maar toen ik de tekst geplaatst had en bevestigde bleef pagina hangen en is tekst weg.

`super Dave en Team ! Respect !

ps. twee-vinger swipe werkt hier wel op macbook air

ik ben wel uitermate tevreden over de snelheid nu op het nieuwe forum… het surfen gaat goed vooruit 😉

Wim

Dan wordt het tijd dat je dat ook eens gaat doen, lekker makkelijk en word je een stuk rustiger van zonder stress.

De pagina bleef laden omdat ik nog aan het forum bezig ben… blijft een ongoing project want het forum is nu eigenlijk half af… er gaat nog meer bijkomen 😉
                    Wat dat van de mac betreft, ben geen mac user dus kan dat ook niet testen…

PB

Prachtig resultaat!

Wel 1 ding dat me opvalt, op de macbook kan ik geen 2-finger swipe meer uitvoeren om naar de vorige/volgende pagina terug te gaan. :o(

En zie ik net dat de pagina blijft laden…

R.E.S.P.E.C.T.

11d1fb7.jpg

Prachtig werk. Bloed, zweet, tranen en geduld maar het resultaat mag er zeker zijn. Terug vaste klant hier 🙂

idd de mail berichten konden we niet mee verhuizen aangezien die privé zijn en wij daar ook niet aankunnen.
                            Maar dit had ik inderdaad vooraf reeds gemeld.

Foto’s die niet (meer) zichtbaar zijn geven problemen omdat de verwijzingen in de database naar de oude site verwijzen, dit vraag ik na of we dat kunnen oplossen.
                            De icoontjes komen binnenkort weer terug. en er zijn ook nog een hoop vertalingen die zullen moeten gebeuren.

ik ben ook eventjes weggeweest van het forum en ik moet zeggen dat ik hem knap vind, makkelijk om te werken, enkel de icoontjes mis ik nog 🙂

knap werk mannen RESPECT voor jullie werk.

Ik ben een paar weken niet meer op het forum geweest en amai wat een verandering! Knap werk voor de mannen die hiervoor gezorgd hebben! 😉

Wat me opviel is dat ik blijkbaar veel foto’s niet kan zien momenteel. Ofwel staat er een melding ‘Bijlage 1920412_221291114743149_564527259_n.jpg niet gevonden’ ofwel zie ik vaak foto’s waarop ik kan klikken die dan vervolgens niet openen. Ik vermoed dat er nog een paar kinderziektes inzitten?

Super netjes en echt strak gedaan! Proficiat aan de iniatiefnemers!

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.