Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 924)
    • XXX

Klasse mannen !

Dikke merci aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt!! Wat een verademing na de laatste weken. En veel gebruiksvriendelijker dan in het verleden!! SUPER!!

[quote=”Mikey” post=203318]Hey ziet er goed uit, proficiat

Zou het kunnen dat de prive mails verdwenen zijn?
            Want met mailbox is leeg?[/quote]

Oei Mikey, in een recent verleden heeft McKlusky ons hiervoor gewaarschuwd en gevraagd om deze te kopieren (wat ik ook niet gedaan heb toen)… ik vrees inderdaad dat die weg zijn…

Schitterend werk!!
              Even moeten zoeken om in te loggen maar gelukt via het hangslotje.
              Respect aan al de mensen die hier bloed, zweet en tranen voor gelaten hebben!

Inloggen deed ik gewoon door op het hangslotje te klikken rechtsboven

Hey ziet er goed uit, proficiat

Zou het kunnen dat de prive mails verdwenen zijn?
                  Want met mailbox is leeg?

TOP, blij dat het forum er terug is 🙂

ben zelf via google naar PFB gegaan en daar ingelogd want lukte niet via men favorieten…

Alles dik in orde, dikke merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het alvast fantastisch mooi! Respect!

Er zullen nog een hoop kinderziektes inzitten die ik er met verloop van tijd ga uithalen waarvan de algemene login de eerste is 😉 MAAR de nieuwe site is een feit! langzaam maar zeker kunnen we vanop deze basis ook de andere functies die nog gaan komen verder uitbouwen.

[quote=”Ghost” post=203306]Ik heb mij ingelogd via PFB book. Ik heb geen facebook dus kan ook zonder inloggen.[/quote]

+1

ik heb me afgelopen weekend gevoeld als een duiver op weduwschap, maar het het wachten (extra dag owv Willy’s verjaardag) wordt ruimschoots beloond. DIKKE DUIM !!

In loggen is een appeltje-eitje .. en het plaatsen van een avatar – NU – helemaal !

Goed werk heren, beheerders, moderators – en wie er allemaal nog meer meegewerkt heeft aan dit succes!

Mis wel de emoticons …

inloggen was ook even zoeken voor mij.
                              Voor de rest……..DIKKE PROFICIAT!!!!! Het ziet er echt gelikt uit!

Ik denk dat er een beetje verwarring is tusssen PFB Book (zie rechtsboven dit scherm) en Facebook.

Inloggen lukt via die PFB Book knop.

Facebook heeft er mijn inziens niets mee te maken. Je moet dus GEEN facebook account hebben om in te loggen.

Ik heb mij ingelogd via PFB book.
                                  lIk heb geen facebook dus kan ook zonder inloggen.

Wim

Ik heb mij ook in gelogd via Facebook, kon ook niks anders vinden.

Heb geprobeerd David te bereiken, maar lukte niet.
                                    Zal het anders kunnen zullen we het hier wel lezen.

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.