Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 924)
    • PDS

Ziet er goed uit !

Overzichtelijk, maar waar moet je in godsnaam inloggen ?

heb me nu kunnen inloggen via PFB BOOK

GEWELDIG! FANTASTISCHE LOOK. CONGRATS, GREAT JOB!
          dat mocht wel in hoofdletters dacht ik zo.

XXX

Hoe? Ik heb toch net hetzelfde geschreven dan jij Sensa en Dirk 😮

Heel lief en openhartig van jouw Drip dat je ook dat met ons deelt … ik hoop dat ze content was/is … Je bent wel niet duidelijk … wie was “on top”?

Dit topic gaat gewoon over de vernieuwde versie van het forum!!!

Of je hebt het over La Targa Antwerpen 2015 ….dan kan ik het ook in de juiste context plaatsen!!!!!!!!!!!

XXX

De suspense, het wachten, het trillen op de benen, het gaat gaan gebeuren 🙂

Top!

ikook … we zullen nog heel eventjes moeten wachten op de nieuwe versie! Ik kijk er naar uit!

[quote=”cabrio wim” post=203219]Staat er gewoon hoor boven in de balk.[/quote]

Die balk mis ik dan toch precies…

!!!SPANNEND!!!

Hi Forummers, het gaat nu kortelings gebeuren, dus is het mogelijk dat het forum even niet bereikbaar zal zijn, maar daarna staat er een hele nieuwe versie…
                        Uiteraard moet die ook nog groeien, maar de verbeteringen en mogelijkheden voor jullie zullen meteen merkbaar zijn… Indien we niet bereikbaar zijn kan je alvast even op onze facebookpagina terecht om op de hoogte te blijven of verder te chatten met de andere porscheforummers.

Wim

Staat er gewoon hoor boven in de balk.

Kan iemand mij uitleggen waar de zoekfunctie naartoe is?

Excuses voor het off topic maar voorgaande is dus inderdaad oplichterij… zie hieronder de mail die ik zonet ontving. Intriest!!!

[i]Hello,
                              I’m from Stirling, UK. I bought this car while I was working in Italy, now I’m back to UK and I want to sell it. The car is in perfect condition and it has never been involved in an accident, it’s a non smoker car. If you decide to buy it, I can arrange the delivery to your country and a 5 days inspection period. I already contacted a shipping company and they will do the sale for me.
                              Let me know if you agree and I will provide you all details regarding shipment and payment.
                              phone: 00447459458182
                              Best regards!
                              [/i]

[quote=”AudiPorsche” post=202860]

Hoe plaats ik hier een voorbeeldfoto zoals jullie doen, dan kan ik het laten zien.

Printscreen en in paint plakken als je windows gebruikt.

Ik heb een PB verzonden aan Sensa911 maar ik kan het verstuurde bericht niet opvragen want ik zie nergens een outbox?
                                [/quote]

Hi en ik heb een kleine week op een beurs in Verona gezeten en ben nu op zoek gegaan naar je mail en deze gevonden. Mijn mails worden nog doorgestuurd naar mijn mailbox alwaar ze tussen de postings waarop ik geabonneerd ben terechtkomen. Ik krijg ze dus wel in deze speciale folder die ik aangemaakt heb, echter die folder heb ik nog niet op mijn Samsung. Daar moet ik eens werk van maken.
                                Antwoorden op je bericht kan ik wel NIET.

Een beetje “off topic” (maar dat overkomt mij regelmatig) en om je toch te antwoorden. Ik heb gebeld met het nummer : niet bestaande. Garage’s opgezocht in Ancona : CPS staat er niet tussen. Ik heb het adres in Ancona opgezocht. Prachtige laan aan de kust (via streetview even gekeken) ik wil er wel een van de “huisjes met zeezicht” die er staan. Het zou mij verwonderen dat daar een garage zou zijn. Ik heb dan ook nu een mail gestuurd, ik ben benieuwd maar ik vermoed dat de advertentie fake is. Bij de 2de link staat er geen telefoonnummer of adres, ook mail gestuurd. De 3de link werkt niet (meer).
                                Mijn voorlopige conclusie : poging tot oplichting … . Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg.

Hey Luc,

Geen probleem, op de oude manier lukt het ook niet?

Werkt hier allemaal niet bij mij, heb alles geprobeerd maar kan da bericht van Joebarreke niet lezen, dus sorry hé als je van mij geen antwoord daar op krijgt!!!

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.