Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 924)
    • Wim

Geeft niet hoor, zat toch eerst naar da Amstel Gold race te kijken, en daarna de Formule 1 gekeken.
        Hij doet dat via de teamviewer, dus daar heb ik geen last van.

PB

Sorry om je zondag naar de &(&#W@$# te helpen Wim :p :p :p

Wim

[quote=”PatrickB” post=202859]Wim, jij hebt nog Mavericks OS X versie 10.9.5 draaien, de nieuwste OSX is Yosemite 10.10.3 maw een compleet nieuwe OS ;o)
            Die kan je GRATIS downloaden in de App Store: >> App Store Link <<[/quote]

Nu kreeg ik alle updates automatisch en heb deze gedaan wat je schreef en bedankt hè, &(&#W@$# hahahaha
            Kan nu weer op forum en berichten beantwoorden, maar was een puinhoop na de update, maar gelukkig kan ik mijn maat de ITer in het weekend bereiken en die heeft het opgelost.
            Werkt weer als voorheen, maar in het begin niks en dezelfde fouten waar hier andere formules over klagen.

Maar weer paraat hoor en alles perfect.

Eerst dit.

Forumprobleem1.png

met dit als resultaat

Forumprobleem2.png

@audiporsche: PB verstuurd

Hoe plaats ik hier een voorbeeldfoto zoals jullie doen, dan kan ik het laten zien.

Printscreen en in paint plakken als je windows gebruikt.

Ik heb een PB verzonden aan Sensa911 maar ik kan het verstuurde bericht niet opvragen want ik zie nergens een outbox?
                  Kan iemand mij eens een test pb sturen?

PB

Wim, jij hebt nog Mavericks OS X versie 10.9.5 draaien, de nieuwste OSX is Yosemite 10.10.3 maw een compleet nieuwe OS ;o)
                    Die kan je GRATIS downloaden in de App Store: >> App Store Link <<

Wim

Die gebeuren toch automatisch bij apple.
                      Ik heb net handmatig gecontroleerd, en er waren geen updates beschikbaar.

Versie 7.1.5 is bij mij op 11-04-2015 geïnstalleerd.

PB

[quote=”stijnG” post=202836]APPLE MAC
                        OSX Yosemite 10.10.1[/quote]
                        Er zijn ondertussen al 2 updates voor je OSX ;o)

Ik heb daar 4 berichten en enkel dat van joebarreke van een uur geleden kan ik lezen, dat van cabrio wim van 2 uur geleden, dat van joebarreke gisteren en dat van Gman 2 weken geleden niet, daar krijg ik het donatievenster.

Hoe plaats ik hier een voorbeeldfoto zoals jullie doen, dan kan ik het laten zien.

Wim

Zo is het dan bij mij ook.

ik denk dat veel van jullie onbewust werken met cookies van het oude forum en die staan lokaal opgeslagen op de harde schijf van jullie computer.
                              daardoor gaat de browser niet naar de nieuwste versie op het WWW kijken/zoeken, maar gebruikt de oude versie van de webpagina’s.
                              dus zoek via goegle eens op hoe je de cookies moet wissen van de browser die jullie gebruiken

als ik naar mijn profielpagina ga en dan op het wereldbolletje klik, daarna op de avatar van diegene die mij een bericht stuurde, dan kan ik dat bericht lezen/beantwoorden:

MyInbox.jpg

ASI

Begrijp ik het goed dat jullie via de link “Persoonlijke berichten” werken?
                                Dat werkt bij mij ook niet
                                Maar ik kan wel aan mijn privé berichten via “Mijn Mailbox” rechts op het scherm, zoals deepee aangaf in bericht #202808 op blad 15 van deze draad.

Capture.jpg

@ bladerunner
                                Inderdaad een volledig nieuw account aanmaken om te bepalen of het probleem aan je account ligt of aan hard- & software combinatie die jij gebruikt.

Wim

Ik werk op Apple Mac

Safari
                                  OS X versie 10.9.5

Mis enkel smileys

Ook Mac, krijg melding van privé bericht maar krijg het niet open en antwoorden kan ik al helemaal niet.

image_2015-04-19.jpg

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.