Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 924)
    • klopt, verry ambetant :popcorn:

Deze Fake News post komt steeds opnieuw als “nieuw” opduiken, terwijl het steeds opnieuw dezelfde post is. Heel ambetant.

Ter info aan de mods: ik was daarjuist ‘Jorge’. Uitgelogd en terug ingelogd. Nu alles kits.

Hier kan ik in elk geval wel zoeken op forumnaam :up:
            De pics van Wim zijn niet meer te zien omdat Wim die “ergens” gehost had en daar nu waarschijnlijk zijn account gesloten is of de foto’s verwijderd. Geen forumprobleem dus :salut:

Niemand ? :coolness:

Ik kan niet zoeken op gebruikersnaam :bounce:

Geeft wel de naam weer, maar geeft vervolgens niet thuis …….

Bij oudere Posts zijn de foto’s niet meer zichtbaar ; bv het draadje van Wim “los americano’s”. Enkel lege vierkantjes te zien :what:

XXX

Eindelijk weet ik wat me stoort aan het nieuwe logo.
                  De 991 zijn ramen zijn zwart.
                  Er is tijd in gestoken om zijn kont doorheen de ramen van de 997 te tonen (beter dan de andere schaduw), maar de ramen donker samen met de donkere velgen steken wat verkeerd af tegenover de twee andere.
                  Mijn mening hé, verandering is goed hoor en moet ook. :up:

[hide][quote=”Rollie” post=261953]Net terug binnen van een pittig ritje Voerstreek,Vaals met een leuke tussenstop aan de golfclub van Henri-Chapelle, compagnon de route mr en mss Bccars.
                    PM: not guilty want was niet thuis :music: :driver:[/quote]

OT: Het genoegen was wederzijds ! Voerstreek – Vaals heeft potentieel ! Nog wat finetuning aan de route betreffende voetgangers/fietser/net vervangen wegdek met steenslag (zucht, its only a car, get over it BC), voor de rest perfect. Henri Chapelle is perfecte tussenstop, alleen wat lastig om de parking af te rijden met lage porsche, bumper scraping almost mandatory.[/hide]

vooral die achterste uit de kluiten gegroeide 911… 😯 😯 die steekt er met kop en schouders bovenuit :popcorn: nieuw model of zo .. :mrgreen: 😀

Wel leuk, dat grotere logo bovenaan de pagina :up:

Net terug binnen van een pittig ritje Voerstreek,Vaals met een leuke tussenstop aan de golfclub van Henri-Chapelle, compagnon de route mr en mss Bccars.
                          PM: not guilty want was niet thuis :music: :driver:

Wim

Is al een paar jaar aan de gang wat je schrijft. :salut:

PM

[hide]Ik opende daarnet het Porscheforum en ik stond aangemeld als Rollie…. Dat is waarschijnlijk niet de bedoeling. Of zou Rolly mijn computer hebben overgenomen? :wtf: 😀 [/hide]

@ Harley ; Eén of meerdere Duvel(s) kan wonderen doen ivm je nervositeit 😆 😆 😆 😆

:think: Nu weet ik het ook effe niet meer. Antwoord ik in een topic en verschijnt mijn antwoord in een ander topic…. 😯
                                  Met dank aan Herman om het te signaleren. Heb de posts gewist en ik ga het effe vanop een afstand bekijken hier want ik word er nerveus van. :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.