Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 924)
    • Toch bedankt Wim, ooit zal het wel goed komen zeker.:-)

geen probleem Wim je lost al genoeg op 😉

Wim

Het spijt mij heren, maar ik ben niet bij machte om dit voor jullie op te lossen.

Wim

Als je er op klikt zou je dit moeten krijgen in je scherm, kun je gelijk antwoorden.

+1

@ bladerunner bij mij is het juist hetzelfde probleem

Neen hoor, ik kan klikken zoveel ik wil. De pagina vernieuwd maar er gebeurt niets.

Wim

@bladerunner,
                    Als je daar normaal op klikt gaat er een nieuw scherm open in je computer.
                    Het aantal (3) zijn inderdaad je nieuwe berichten, en als je daarop klikt moeten deze opengaan.

Wim

Hier dus alles Mac, dus kan op niks anders proberen, maar zelfs op het tablet werkt alles perfect zo het hoort en aan klik.
                      Alleen doe ik daar geen bepaalde handelingen op zoals foto’s posten e.d, iets te gecompliceerd.
                      Iphone probeer ik niet eens, want daar zijn mijn vingers niet op getraind 😉

@ cabrio wim

Ik heb zonet via een email een bericht gekregen voor een test. Ik kan uw bericht lezen via de email maar het bericht op het forum niet, ik kan u dus ook niet via het bericht antwoorden. Klik ik op de link kom ik op het scherm om te doneren. Klik ik op Persoonlijke berichten zie ik onder de wereldbol Algemene meldingen een 1 staan. Als ik daar op klik vernieuwd mijn pagina en gebeurt er niets, de 1 is weg en bij het envelopje Nieuwe berichten staat nu een 3.

@mcs

Wat bedoel je met een nieuwe account aanmaken? Een totaal nieuw profiel aanmaken met een andere naam?
                        Ik ken niets van browsertoestanden, OS, IE 11 enz.

ASI

[quote=”cabrio wim” post=202811]Wat ik dus niet begrijp is dat het forum bij verschillende mensen anders werkt, en daar baal ik van.
                          [/quote]
                          Bedankt aan alle mogelijke browsers, OS, versies, enz enz
                          Misschien moeten de mensen die problemen hebben even vermelden met welke browser ze werken onder welk OS.
                          Bij mij werken de PB wel zoals door deepee aangegeven
                          Echter geen smileys 🙁
                          Ik werk in elk geval met IE 11 onder Win 8.1 Pro
                          Jaja een echte Windows beest 🙂

@ bladerunner
                          Maak eens een niew account aan.
                          Heb je dan geen problemen dan zit het er dik in dat er iets loos is met je bladerunner account.
                          Heb je dan toch nog problemen dan zit het dik in dat er iets loos is met je browser of OS of versies hiervan.
                          Heb je als eens aangelogd vanaf een andere PC?

Wim

Je bent mij net voor maar er werkt er daar bij bij ook maar een van, dus zien jullie nu wat ik bedoel.
                            Ik denk dat de fout in het forum zit dat deze niet alle browsers herkent, of hoe noem je zoiets ……> niet compatible is met andere………………sla mij dood, hahahaha

Niets, geen enkele link brengt me dichter bij de oplossing.

Als ik op privéberichten klik zie ik enkel de oude berichten. Als ik op persoonlijke berichten klik kom ik op mijn profielpagina terecht waar dan bovenaan een icoontje staat met 2 nieuwe berichten. Als ik daar dan op klik zie ik wie het bericht gestuurd heeft, de titel en wanneer. Als ik op de titel klik krijg ik een lege pagina, als ik op de verzender klik kom ik op zijn profiel uit. Hopeloos.

Wim

Wat ik dus niet begrijp is dat het forum bij verschillende mensen anders werkt, en daar baal ik van.
                                Ik krijg daar vragen over en kan ze dan niet goed beantwoorden omdat het dan bij mij anders werkt als bij anderen.
                                Heb eerder daar ook al een foto van gepost hoe het er bij mij uitzag en wel goed staat op de begin pagina voor topics, en bij andere dan weer niet of komen er totaal niet op.
                                Deze morgen weer via outlook de url geopend voor antwoorden te geven op vragen, en werkt perfect.

Ik hoop dat ons opperhoofd er snel nog wat aan doet om laatste plooien glad te strijken, en er ook voor zorgt dat de smileys en sponsor banners terug komen.

lukt het mss met deze URL om rechtstreeks in jullie inbox te geraken?? https://porscheforum.be/index.php/component/uddeim/?task=inbox

bij mij lukt dat door gewoon in het mailbox venster te klikken rechts op he scherm in deze view: https://porscheforum.be/index.php/2015-01-15-14-45-55/topics/mode-recent

TIP : als deze links werken, sla ze dan ff op in je browser bij je favorieten.
                                  TIP2 : ik werk met firefox onder windows7

PFBinbox.jpg

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.