Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 924)
    • + 1

Heb hier hetzelfde probleem, melding gekregen via mail dat ik privebericht heb gekregen maar krijg dit op geen enkele manier te lezen!!!

Ik denk het niet , als ik op Persoonlijke berichten klik kom ik op men Profiel pagina terecht (waar ik trouwens ook de ballen niet van snap) en daar stopt het .
          Mijn onderwerpen die brengt me wel naar draadjes waar ik ooit in gepost heb ,wat trouwens wel handig is .

Wim

Dat laatste zijn berichten die je in een draadje gepost hebt.

Ik heb het overlaatst ook gehad dat ik wat heb moeten zoeken voor ik de berichten kon lezen .
              Helemaal boven aan rechts Prive Berichten werkt bij mij wel , iets daaronder staat nog eens Persoonlijke berichten maar daar kan ik weinig uit maken .

Allemaal niks gekort, alles geprobeerd, ook de URL, waar zijn die droevige icoontjes 🙁

Wim

Ik kan als ik melding heb van mail gewoon openen en antwoorden, hoef ik geen trucs voor te doen.

Dus als ik op link van melding klik in mailbox gaat die daar rechtstreeks naar toe.

[quote=”deepee” post=201836]je kan naar de nieuwe PB messaging module geraken door te klikken op jouw forumnaam boven de avatar. eens je in de nieuwe messaging module bent, dan klik je op de wereldbol “algemene meldingen” en daarna op de avatar (NIET op de forumnaam noch de tekst ‘privébericht) voor de berichtlijn. pas dan krijg je jouw PBtje te zien en kan je het beantwoorden…[/quote]

of je kan proberen op de URL te klikken in je mailbericht, maar eerst zorgen dat je al aangemeld bent op het forum

Ik krijg net via mail de melding dat ik een privébericht ontvangen heb. Zowel bij Privéberichten als bij Persoonlijke berichten kan ik dit niet lezen, dus ik weet ook niet hoe ik moet antwoorden.

F

Je bent zeker niet alleen hierin.
                        Aangezien deze aanpassingswerken toch al even duren (wat trouwens zeer begrijpelijk is) zou het misschien geen slecht idee zijn om ergens (in een nieuw topic) wat info bij elkaar te zetten om alles nog vlot te laten werken en de stand van zaken te kunnen opvolgen.

Voorbeeld:

• Mail via forum: tijdelijk niet beschikbaar
                        • Smileys: tijdelijk niet beschikbaar
                        • Zoekfunctie: mogelijk via link => klik
                        • Recente onderwerpen bekijken : mogelijk via link => klik

Ik veronderstel dat nieuwkomers anders wel eens snel zouden kunnen afhaken en dat lijkt me toch niet de bedoeling te zijn.

nope, idem bij mij

– smileys
                          – prive berichten
                          – handige bar bovenaan met “mijn onderwerpen” etc…

maar het werkt inderdaad terug op snelheid, wat aangenaam is.

XXX

Zit hier nog steeds met probleempjes.
                            De smiley’s die zie ik nergens, nite dat dit erg is.
                            Maar ik krijg geen enkele PM door 🙁 da’s vervelend.
                            In mijn mailbox thuis wel maar niets via het forum…
                            Ik denk niet dat ik hier alleen in ben.

Hier gaat het al een pak sneller als van de week en alles lijkt zowat op zijn plek te staan en te werken ( thanks 😉
                              Enkel de smiley’s ontbreken nog en moet telkens opnieuw inloggen maar dat is leefbaar .

Elke dag beter, nu die kleine groene cijfertjes nog, als melding van nieuwe berichten, want die kan ik niet lezen.

of deze tijdelijk opslaan bij je favorieten.

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.