Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 924)
  • PB

Ik ‘zoek’ er ook naar 😉

waar /hoe kan ik de zoekfunctie vinden

S2

Yes yes!!! Net op Pasen krijgt het forum weer wat aandacht van mij 🙂

Al mijn wensen omtrent de “recente posts” zijn vervuld! Thanks!

[quote=”PatrickB” post=201895]Ik gebruik steeds weer opnieuw die link (vaste koppeling in mijn bladwijzerbalk) als ik vanuit een andere pagina terug wil
              naar de recente onderwerpen, zo blijft deze lijst steeds up to date.[/quote]

Klopt Patrick, zo werkt het bij mij ook blijkbaar!
              Het is een goede voorlopige oplossing, in afwachting van een definitieve oplossing, waarbij de tabbladen overal zichtbaar zijn, waar je je ook bevindt op het forum, want in feite zou het zo toch moeten hé …

Wim

Als ik een draadje gelezen heb, klik ik gewoon onderaan op Porscheforum algemeen, en kom terug op de pagina uit die ik eerder gepost heb.

PB

Ik gebruik steeds weer opnieuw die link (vaste koppeling in mijn bladwijzerbalk) als ik vanuit een andere pagina terug wil
                  naar de recente onderwerpen, zo blijft deze lijst steeds up to date.

Zo doe ik het ook, maar als je dan in je berichten gaat of uit het forum en terug in het forum ben je de balk kwijt en dien je opnieuw de link te gebruiken

Of je moet terug gaan naar de oude pagina

PB

[quote=”PatrickB” post=201331]ik kom altijd via deze >> LINK << naar het forum.[/quote]

Net getest in Safari en deze werkt naar behoren.

Schermafbeelding2015-04-04om13.22.16copy.jpg

Wim

Heeft iets verandert in de voorkeuren, de lease de cache en de configuratie.

Maar vraag mij daar verder niks over , want ik ben een leek in die dingen.

Kan je ev. eens informeren Wim, wat die ICT-er van jou precies veranderd heeft aan de instellingen ?

Wim

Of ik nu op de ene computer met firefox opstart of op de zaak met safari, alles hier zoals gepost op de print screen.

Ik moet wel toegeven dat het bij mij ook niet lukte tot mijn maat van mij eens kwam die een ICT bedrijf heeft, en deze heeft in de instellingen iets verandert, en daarna werkte alles zo het hoort.

Als ik via https://www.porscheforum.be – inlog en dan forum klik staat die balk er niet
                              ik moet steeds zoeken via google op porscheforum recente onderwerpen en dat lukt
                              Ik gerbuik firefox op PC en heb ook via googlechrome en internet explorer geprobeerd en overal hetzelfde resultaat(geen balk met recente onderwerpen).
                              Safari op Ipad
                              en op men Android lukt het ook niet

Nu zie ik ook sinds vandaag 2 x inlogmodule

Coverfoto aanpassen is nu eindelijk gelukt, maar enkel via Chrome, via Safari lukt het niet …

Die tabbalk bovenaan met quick links die verdwenen is, dat vind ik toch echt wel een gemis hoor …

Btw, thx 4 the feedback, Stijn & Wim !

idem hier, maar ik denk dat we gewoon allemaal nog n beetje geduld moeten hebben. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.