Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 924)
    • zou te maken hebben met het cachen van de provider waarbij je als bezoeker zit… al is dat een al wat ver van mijn bed show…

Wim

Inderdaad vanzelf gereset, dus hier ook weer alles bij het oude en weer lekker snel.

sinds vandaag werkt hier het forum opnieuw via firefox, zonder enige extra ingreep te doen. die foutcode 403 had blijkbaar toch te maken met de migratie naar een andere server.

het gaat idd sneller maar ik mis de smilies en topies en winks en en en….voor de rest respekt met een grote R

Wim

Na wat antwoorden en posten bewerken merk ik dat het forum duidelijk weer sneller is en je geen 10 seconden moet wachten op respons.

Mis nog wel de poppekes, hahahaha

Wim

Deze morgen een foutmelding met nummer 403.
                Maar kan er weer op via Firefox.
                Hier gaat het nog niet via safari, maar wel via de paralels op firefox en nieuwe cache.
                Vraag mij niet hoe dat werkt, want dat heeft mijn maat komen doen die een ICT bedrijf heeft, maar werkt weer.
                Volgens hem en zag het ook sta ik op het forum via safari geblokt.

[quote=”deepee” post=201592]PS de responssnelheid van de site is idd merkelijk verhoogd !! en dat gaat dankzij de nieuwe software en look van het nieuwe forum nog verbeteren. 😉

hier heb ik alles uit de kast moeten halen om vandaag opnieuw op de site van PFB te kunnen geraken.
                    ik kreeg steeds onmiddellijk de melding “access forbidden” +”error 403″
                    ik heb coockies verwijderd, geschiedenis gewist, DNS naamservers in m’n router gewijzigd, DNS op m’n PC geflushed, … en kan nu eindelijk via IExplorer weer aanmelden; met Firefox lukt het (nog) niet.

vanmorgen kon ik de site alleen raadplegen via de vertaalsite van google en kon dus zien dat andere forummers wel konden aanmelden en reageren op topics. daarvan kon ik afleiden dat het een lokaal probleem is/was dat mss bij anderen ook optreedt. daarom meld ik het hier maar even incl mijn acties om er onderuit te komen.

PS de responssnelheid van de site is idd merkelijk verhoogd !!

[quote=”stijnG” post=201584]het gaat idd iets rapper, maar nog steeds traag…..maar dat maakt me niet echt uit.
                      Enige wat ik iets mis zijn de mogelijkheden om direct de onderwerpen te tonen waarop je reeds hebt gereplyed. Mogelijks kijk ik erover….?[/quote]

Vreemd hier gaat het aanzienlijk sneller, bijna 3x zo snel als ervoor…
                      De andere mogelijkheden (en meer) zullen er terug zijn in de nieuwe versie van het forum, we gaan hier even geen tijd meer insteken tot de nieuwe versie online staat, hopelijk ergens deze of volgende week.

K doe mn best.

PB

via “Mijn Onderwerpen” >> klik <<

het gaat idd iets rapper, maar nog steeds traag…..maar dat maakt me niet echt uit.
                          Enige wat ik iets mis zijn de mogelijkheden om direct de onderwerpen te tonen waarop je reeds hebt gereplyed. Mogelijks kijk ik erover….?

Nogmaals respect trouwens voor Mcklusky

Iemand reeds gemerkt dat het vandaag aanzienlijk sneller gaat op het forum ? Onze host heeft ons vannacht blijkbaar verhuisd naar een dedicated server… Nu de nieuwe jas van het forum nog finetunen en dan zijn we er 😉

en zo ontstaat een nieuw woord “Forumrimpel” mv. Forumrimpels. 🙂

Wim

Kleiner gemaakt dan zie je de rimpels niet, en nog met geschoren bakkes, hahahaha
                                Foto is 3 jaar oud, moet je nagaan door die miserie hier altijd hoeveel ik uiterlijk ouder geworden ben. 😉

@Wim
                                  Kleiner of jonger gemaakt ;)))

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.