Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 924)
  • PB

Sinds de dag dat de Mac Intel uitkwam (2005) kon je er Windows opdraaien. Been there, done that.
      Maar het was alles behalve stabiel te noemen.

[quote=”911_NL” post=201517] kan je zo’n test ook voor Mac-Users doen ? 😉
        [/quote]
        http://www.pcworld.com/article/2824227/how-to-install-the-windows-10-technical-preview-on-a-mac.html

Wim

Hier bij mij deze week zonder problemen gelukt, en je even voor je gekeken en mijn is verkleind tot 300 / 275

[quote=”john.beton.” post=201369]sinds enkele uren de nieuwe windows 10 aan het testen en het forum doet wat het moet doen.[/quote]

Kan je zo’n test ook voor Mac-Users doen ? 😉

Vraagje – probeer m’n avatar up-te-loaden … maar dat (b)lijkt niet te werken.
            Is er een maximum formaat waar ik mij aan dien te houden – om het up-loaden mogelijk te maken?

Ge zijt nog beter dan God … bij die andere God moet ge 40 dagen vasten (wat in mijn geval niet zo slecht zou zijn) of te voet naar Scherpenheuvel gaan of met de bus naar Lourdes trekken om iets gedaan te krijgen.

Hier een klein schietgebedje op het forum en binnen de 5 minuten antwoord. Ik zou willen dat mijn tieners thuis mij zo snel zouden antwoorden 🙂 .

Hi forummers,
                God ben ik absoluut niet… 😉

De zoekfunctie is momenteel under construction, maar staat uiteraard op de nieuwe versie terug op zijn plaats net als een hoop andere functies, voorlopig is de link die gemeld werd mss de beste oplossing voor een aantal dagen..
                We zijn er bijna. ik hoop deze week de laatste zware loodjes af te kunnen werken dat we de eerste versie van de nieuwe forumsite kunnen lanceren, daarna zal het voornamelijk nog hier en daar dingen vertalen zijn en hopelijk nog een paar ‘kleine’ aanpassingen.

Deepee for President!!!

Prachtig die URL link!!! Ik vermoed dat God, op de planet Aarde beter gekend als McKlusky, ook meeleest. Hier mijn schietgebedje om bovenaan in de balk terug die “zoeken”- knop te installeren.

Nog eens bedankt!

PB

Goede tip deepee, maar om nog gerichter te zoeken kan je best je zoekterm aanvullen met site:www.porscheforum.be ipv porscheforum
                    Dan sluit je alle andere websites waarin porscheforum vermeld is uit.

deze URL even opslaan in je browser bij je favorieten: https://porscheforum.be/index.php/forum/zoeken ofwel,
                      je reguliere zoekmachine gebruiken en het argument porscheforum bij in de zoekbalk typen …

Ik ben nooit van de slimste geweest… en het wordt nog maar eens bewezen … Waar vind ik die zoekfunctie terug en werkt die nog net zo als vroeger?

djudjudju, heel de geschiedenis gewist van begin, maar nog steeds hetzelfde… pfff:-) computers… analoog is toch ook handig soms:-)))

[quote=”petertav” post=201363]als ik de website open dan kom ik nog steeds op de ‘oude’ layout, is er een manier om op nieuwe website layout direct uit te komen ….[/quote]

probeer eens om het cache geheugen + cookies van je browser te wissen. als je niet weet hoe; even groechelen …

sinds enkele uren de nieuwe windows 10 aan het testen en het forum doet wat het moet doen.
                              gratis testversie is verkrijgbaar maar bij mij heeft de update 8 uur geduurd maar is wel een verbetering.

als ik de website open dan kom ik nog steeds op de ‘oude’ layout, is er een manier om op nieuwe website layout direct uit te komen (zoas je ook bij tapatalk moest afmelden en derg om in nieuwe forum terecht te komen?)? Want in de oude layout moet ik steeds naar mijn laatste post gaan om dan op m’n afbeelding te drukken om zo in de nieuwe layout te komen… Of zijn er twee layouts? Ook in nieuwe layout kan je boven op forum klikken maar dan kom je in oude layout…
                                Of komt er nog een melding alles is af:-) Alvast dikke chapeau voor het vele werk en knap werk!

Wim

Ik hoef hier al niks meer uit te leggen, hahahahaha

Wel lekker als je meedenkende leden hebt, want hier werkt ook alles normaal hoor, zo ook de zoekfunctie.
                                  Net de PM berichten doet nog wel eens moeilijk.

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.