Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 924)
  • PB

ik kom altijd via deze >> LINK << naar het forum.

als je met je pointer op de topic titel gaat staan, dan zie je in de URL koppeling ervan toch meteen alle info mbt de rubriek, en met de preview knop kan je snel de laatste post bekijken als je twijfelt.
        elke wijziging is een beetje wennen en aanpassen. ik vind deze iig niet onoverkomelijk en geen reden om minder tijd op het forum te spenderen.

S2

Die view gebruik ik nu, maar vind ik heel onoverzichtelijk. Aangezien je geen categorie ziet, noch een TS. Enkel de titel en wie er laatst gepost heeft.

de view ‘recente onderwerpen’ bestaat nog steeds in de nieuwe layout achter de knop “more topics” onderaan in linkse in de linkse banner

recenteItems.png

S2

Ik betrap er mezelf op dat ik minder en minder op het forum kom 🙁

Vooral de sectie “recente berichten” zonder verwijzing vind ik heel erg vervelend. Ik heb graag een snel overzicht waar , wat is gepost en nu zie ik gewoon een serie niets zeggende titels zoals bvb. “Cayman” (is dit dan een Cayman die te koop staat, of iemand met een Cayman die zich voorstelt, of een technische vraag?) Zonder het topic te openen weet je dit niet.
              Ik zou eigenlijk minimum willen weten wie de originele TS was en waar het topic gepost werd.

Ik weet dat het allemaal vrijwilligerswerk is en alle respect hiervoor! Hopelijk komt er snel een tijd dat ik mijn draai weer vind op het forum, want nu loop ik verloren 🙂

via de knop “privé berichten” staan de nieuwe berichten idd niet in de lijst. ik ga nu via de hyperlink van het mailbericht naar het PB toe.

ook al eens voor gehad en vond geen prive bericht via knop rechtsboven.
                  wel het bericht kunnen lezen via het eigen avatar menu en de tab berichten.

één euveltje is er blijkbaar nog: ik krijg in m’n mailbox de melding van een privébericht, maar krijg daar op het forum zelf niks van te zien?

Bij mij nog steeds een oude mikmakversie precies en ik kan niet in profiel en derg… Windows versie of ander probleem?

Ok even corrigeren, heb op mijn foto die geen foto is even geklikt en kom in ‘nieuw’ gedeelte maar eens ik op forum klik kom ik terug in oude versie waar ik m’n profiel niet rechtstreeks kan ingaan alsook oude layout… Of is dat normaal?:-)

Correctie (again): Nieuwe layout wel ferm!!!! Weg gevonden!

Het uploaden van foto’s gaat goed.

De foto van avatar kan ik niet toevoegen of wijzigen. Ik krijg dan telkens een blank scherm en kan mijn profiel niet zien.
                        Windows PC …

Hulde!!
                          Het uploaden van de foto’s gaat goed (en snel!) en ook de foto voor je avatar hoef je niet meer eerst te verkleinen.
                          Nu de snelheid van het forum nog omhoogkrikken en we staan aan de top!
                          Oh ja, en smileys toevoegen natuurlijk…

XXX

Het forum ziet er gelikt uit, meer toeters en bellen. Maar zelf heb ik problemen met Windows vrees ik. Geen smileys en collega’s te vinden. Ik tracht vriendengroepen aan te maken maar die modaliteit is er niet… Ligt het aan de office versie, ik weet het niet. In ieder geval héél véél respect voor Mc Culsky en vrienden 🙂

graag gedaan.
                              voor mijn project heb ik nu heel weinig tijd door de massa aanlevering van bbq, tuinmeubels, tuinhout enz…
                              ik wil alles goed doen hé en het zal wel voor 2016 worden om te genieten.
                              grts,
                              John

bedankt john gelukt
                                gaat het goed met je Porsche
                                mvg harry

nadat je bent ingelogd moet je op je eigen avatar klikken en dan krijg je volgend menu scherm.

profile.png

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.