Home › Forum › Zeverhoekje › Wat is er toch met het forum aan de hand??
- Dit onderwerp bevat 924 reacties, 119 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door Hioctane102.
-
MakerDiscussie
-
2 maart 2015 om 20:38
🙁
De laatste week (weken?) merk ik het volgende;
– soms totaal niet bereikbaar
– zeer langzaam
– bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
– indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
– grotere lettersBlijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀
-
MakerDiscussie
-
Dag OscarTango,
zelfs dat topic vind ik niet terug…
linkje?
Mvg,
/Rafaël
En ik kan weer modereren, dus vanaf vandaag weer oppassen, hahahahaha
Emotions zijn inderdaad op dit moment even weg, maar zal wel goed komen net als de rest.
Merci Deepee! Ik was dit overzicht ook kwijt.
P.S. De emoticons zijn precies ook verdwenen?[quote=”deepee” post=200352]die handige knop met bijhorende view “recente onderwerpen” en de “zoeken” knop zijn verdwenen …[/quote]
natuurlijk altijd wat zoeken bij de start van nieuwe releases. inmiddels dat handig overzicht weer terug gevonden. gewoon klikken op ‘more topics’ helemaal onderaan links in de box ‘nieuwe forumposts’
Kijk eens in het topic “wat is er toch aan de hand met het forum ? “…. Al je vragen in 1 keer beantwoord 🙂
Wie kan me helpen? Sinds enkele dagen kan is er volgens mij een compileerfout of iets dergelijks opgetreden…
– ik krijg een heel gekke layout
– er staat gekke codes bovenaan mijn scherm.Hierdoor kan ik dus bijna niks meer lezen en is ‘t forum heel traag geworden.
PS: Mac / Browser: zowel Safari als Chrome.
Hellep.
Attachments:Sensa, dit is inderdaad een zware dobber, pfff.
Maar inderdaad hier ventileren lucht op, toen mijn vrouw kanker had hielp het ook.
Net David nog aan de lijn gehad komt allemaal goed :respekt:
Ook weer niet leuk om dat bericht te krijgen. 🙁
En je mag je gal hier best even spuien hoor, kan echt opluchten. 💡
Dank je Wim voor de steun… en we moesten eens weten hoe gelukkig we zijn. We beseffen het echt niet.
Net nadat ik de voorgaande tekst geschreven heb, kreeg ik het bericht dat een collega van een andere vestiging hier in Italie, gisteren vermoord is door haar echtgenoot. Ik heb dus onmiddellijk een personeelsvergadering georganiseerd en de mededeling kunnen doen dat een 36 jarige dame, in de fleur van haar leven, voor de ogen van haar 2 kinderen, 4 en 7 jaar, om het leven is gebracht.
Dit vergeet ik nooit meer.
Gasten, profiteer allemaal van het leven, geniet en laat andere meegenieten en wees niet krenterig!!!
Sorry, helemaal off topic,maar ik moest het even kwijt!
@Sensa, daaraan kun je zien hoe belangrijk het is om voor de mensen die hier op het forum zitten eens een jaarlijkse donatie te doen, en dat hoeft geen grote smak geld te zijn.
Maar blijkbaar slaat dit hier niet aan om een gift te doen voor het forum terwijl ze langs alle kanten geholpen worden met tips voor aanschaf, kosteloos advies, en hulp bij problemen aan hun auto om zo de kosten laag te houden op hun Porsche.
Maar levert dan blijkbaar voor hun niet genoeg op of is het niets waard in hun ogen en is dit maar normaal, daaraan kun je weer zien dat de maatschappij puur op zelfbelang draait. 💡
Als ieder lid jaarlijks 5,00 euro zou storten kon David dit met gemak uit handen geven aan mensen die niet anders doen, en dan merk je de veranderingen totaal niet op het forum.
Ik weet dat David zijn best doet maar ook niet dagelijks in deze materie zit, plus hetgeen wat jij schrijft, maar zal uiteindelijk wel goed komen.Mijn persoonlijke boodschap aan iedereen : kalm blijven en ervoor zorgen dat McKlusky nog niet meer stress krijgt dan hij al heeft. Die gast zit daar na zijn uren te zwoegen, oplossingen te zoeken, terwijl hij nog niet lang geleden vader is geworden.
Het is bijzonder aangenaam om te zien hoeveel mensen echt om het forum geven, hoeveel plezier, kennis en sociaal contact er uit voortspruit. Maar het is net op momenten dat het wat moeilijk is, dat we steun moeten geven aan diegene die hun best doen om een en ander te laten voortbestaan en die willen werken aan verbeteringen!!!
Volgens mij bestaat die steun vandaag er vooral in om geduld te oefenen en hier (zoals sommige al hebben gedaan), woorden van aanmoediging te posten voor McKlusky, want je moet het toch maar doen!!!
PS : echt niemand die McKlusky (technisch) kan helpen??
die handige knop met bijhorende view “recente onderwerpen” en de “zoeken” knop zijn verdwenen 🙁
de vervangende box “nieuwe forumposts” (op de plaats van de shoutbox) benadert bijlange niet het gebruiksgemak van vroeger. te kleine box, met te weinig overzicht.aan het opperhoofd: weet dat ieders opmerkingen best bedoeld zijn en alleen maar gegeven worden om mee op te bouwen tot een beter resultaat. ik was met de vorige versie ook best tevreden, maar de extra functies die je al aangekondigd hebt, klinken veelbelovend !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.