Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 924)
    • Krijgen jullie de onderstaande meldingen ook bovenaan jullie tapblad?

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/porschef/public_html/plugins/system/hotlogin/hotlogin.php on line 28

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/porschef/public_html/plugins/system/hotlogin/hotlogin.php on line 31

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/porschef/public_html/plugins/system/hotlogin/hotlogin.php on line 57

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/porschef/public_html/plugins/system/hotlogin/hotlogin.php on line 90

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/porschef/public_html/plugins/system/hotlogin/tmpl/default.php on line 12

ik wou onze winnaar een prive bericht sturen en zat op een nieuwe versie en versturen werkte niet.
        ik kon wel zien met wie hij bevriend was enz. maar versturen werkte niet en annuleren wel.
        op een 2de tab kwam ik terug op de oude versie en kon ik hem toch iets laten weten maar eerlijk gezegd vindt ik het niet meer leuk.
        ik ga een paar weken verlof nemen op het forum.
        niet kwaad bedoeld maar met veel respect voor de inzet en hopend op een spoedig herstel.

ik ben al bezig met hulp aan het zoeken, laat staan zelfhulp 😀

Ik zit hier ook te knallen sensa….. Mijn vrouw snapt ni wat er gebeurt…..

Mijne baas vraagt zich af hoe het komt dat ik de laatste tijd zoveel werk verzet … hij moest eens weten :mrgreen:

Youyou : zullen we een zelfhulpgroep oprichten???? 😆

ik heb geduld en weet dat het goedkomt (hoop ik want loop verloren tussen de soep en de patatten en later op de avond) :respekt:

PB

@mcklusky ‘De tijd baart rozen.’ :up:

[quote=”mcklusky” post=200307]i know guys, ben er dagelijks uuuuren mee bezig.. komt allemaal goed… maar pffff wat een werk… als er liefhebbers zijn met kennis van joomla en jomsocial, altijd welkom om te helpen.[/quote]

idd momenteel gekke toestanden hier…

Mijn medelijden heb je kluskyman!!!!!

ben hopelijk toch weer niet de veroorzaker…. 😳

XXX

:respekt: man want ik kan het niet.
                      Alle begrip dat dit een serieus gevecht is dat je aan het leveren bent.
                      VOLHOUDEN :relaxman:

Nog nooit van die termen gehoord 😯 maar wil je best ondersteunen door een Duvel te trakteren. :drink:

i know guys, ben er dagelijks uuuuren mee bezig.. komt allemaal goed… maar pffff wat een werk… als er liefhebbers zijn met kennis van joomla en jomsocial, altijd welkom om te helpen.

Het gaat precies van kwaad naar erger. 😥

Kom op Dave; “Yes, you can” :applaus: :applaus:

Op de smartphone is de tekst verstopt achter de layout hoop dat dat terug in orde komt na de werkzaamheden 😉

ik heb hetzelfde probleem maar heb er toch alle vertrouwen in

+1 maar komt wel goed zeker

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.