Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 924)
  • Wim

Geef ik jou groot gelijk in, maar velgen heeft niks met technische werking van iets te maken is meer smaak, en tsjaaa, daar kan ik ook met leven.
      Maar als je dashboard alsmaar z.g weigeringen laat zien, zul jij ook niet met kunnen leven, want wat erin zit zal te vertrouwen moeten zijn.

Maar ik doelde dus meer op de techniek en werking daarvan, en kun je mij niet wijsmaken dat mensen kunnen leven met iets wat 75% werkt als het voor 100% kan werken.
      Als je dashboard als maar weigeringen laat zien, en meters die niet werken zul jij ook niet met kunnen leven, want wat erin zit zal te vertrouwen moeten zijn.

Alle vernieuwingen in het forum zullen moeten werken, anders hebben e geen toegevoegde waarde.
      Dus daarom zijn alle vernieuwingen niet altijd beter. 💡

[quote=”cabrio wim” post=261373]Dus jij rijdt Porsche die maar 3/4 in orde is, en je huis is ook maar 4/5 in orde dan, want is goed genoeg. 😉

Volgens mij raak je eerder gefrustreerd/ongelukkig van dingen die niet goed zijn /werken. :idea:[/quote]

Ja Wim, en mijn vrouw is 150% in orde 😉

Wat ik bedoel is dat, de inspanning om iets dat 95% in orde is naar 100% te krijgen soms niet opweegt tegen het resultaat dat je ervoor terugkrijgt. Efficiency noemt dat.

Mijn 964 zou wel fuchs velgen kunnen hebben, ik wil dat wel, maar eigenlijk zijn die originele velgen ook wel mooi. Dus ik ga NIET gefrustreerd of jaloers of zeurend rondlopen dat fuchs velgen zo duur zijn, maar ik geniet van mijn gewone velgen.

Dat is wat ik bedoel. Een kleine graad van imperfectie aanvaarden geeft rust en geluk.

Wim

@Peter, ook de beste wensen, en geniet van je vakantie. :up:

Have fun!

porsche_944_girls_snow_stuck_009.jpg

Dat het forum in het Zillertal bereikbaar is, wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de aanwezigheid van een internetverbinding, wifi of zoiets. Voila, dat probleem is ook weer opgelost! :first:

Vooreerst de beste wensen voor het nieuwe jaar aan al de forum-leden(zowel aan de oude als aan de nieuwe, en dan bedoel ik niet in leeftijd (hihi), maar de tijd hier al aanwezig)!
              Een goede gezondheid toegewenst, veel rij-plezier met uiteraard zo weinig mogelijk brokken zowel mechanisch, technisch als aan het koetswerk.

Het klopt dat de teller van de nieuwe berichten niet up-to-date is. Van de login-component moet een nieuwe versie geinstalleerd worden, we zijn op de hoogte van het probleem. Voorlopig even leren mee leven is de boodschap.

Waarom het vinkje opgelost hier verschenen is geen idee, was mss naar aanleiding van één van mijn vorige posts.

Momenteel zitten wij(de nieuwe webmaster en zijn gezin) in de bergen in Oostenrijk-Zillertal in de sneeuw.
              Maar ik merk dat het forum op deze locatie ook bereikbaar is.
              Vanaf volgende week worden de werkzaamheden verder gezet.
              En ik kan je al vertellen dat er in 2018 steaming-dingen op en rond het forum gaan gebeuren, maar we moeten nog effe sneeuw ruimen (om in de sfeer te blijven) in het oude gebeuren. Tevens moet ik bij David ook op de porsche-rem gaan staan want hij is ook een ongeduldig bazeke(grapje he David), but you know what i mean ;-).

@Wim
              – de opgelost is hiermee weggehaald.

Wim

ik heb nu ook geen problemen met de Mac met inloggen.

En de mail gaat die bij jou dan ook goed, want daar gaat het eigenlijk over. 😉

Bij mij ,Zuff-718, loopt alles perfect ivm toegang tot het forum hier : maar ik log ook enkel in via een ouderwetse doch supersnelle HP desktop met harde schijf van 1.8 TB 🙂 het zal daaraan liggen waarschijnlijk dat ik geen problemen heb met het aanmelden op het forum hier 😀 😀

Aan Allen , mijn Beste Wensen , een goede gezondheid en veel rijplezier met de P’s

Cheers :drink: :drink: :drink:

😀
                    Wim heeft gelijk. Het beste is goed genoeg. :up:

Beste Wensen voor 2018 en veel veilig :driver: :driver:

Wim

Dus jij rijdt Porsche die maar 3/4 in orde is, en je huis is ook maar 4/5 in orde dan, want is goed genoeg. 😉

Volgens mij raak je eerder gefrustreerd/ongelukkig van dingen die niet goed zijn /werken. 💡

Perfectie nastreven leidt tot frustratie, ongelukkig zijn etc

Voor mij is goed genoeg, goed genoeg. Net als dit forum.

Wim

Heb ik een paar pagina’s hiervoor al gepost dat er in de mailbox cijfers staan die niet reageren, en krijg je ook niet weg, wat je ook probeert.

Dus wat eigenlijk die groene goedkeurings vink daar staat te doen met het woord opgelost, is mij ook een raadsel. :sarcastisch

Forum werkt op bepaalde punten wel iets beter, maar is toch nog echt niet perfect. :engeltje:

Bij mij hetzelfde probleem, probeer eens te klikken op “algemene mededeling”……. :salut:

Als ik de rode button aanklik verschijnt er (2) berichten, maar kan deze berichten niet openen!
                              Grtz.

Dan heb je allicht een mededeling of een prive bericht Floere … :popcorn:

Als ik inlog krijg ik naast mijn naam een rood vierkantje waar cijfer 2 in staat. Als ik blokje aan vink gebeurt er niks!
                                  Wat gebeurt er of doe ik mis? Grtz floere.
                                  AAn allen een fijn 2018.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.