Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 924)
      • internet explorer en firefox de gekste beelden vandaag?

forum1.png
        forum.png

ik was toevallig ingelogd toen gisteren, ik heb dus die preview gehad… mamamia! Ik zou met niet teveel zorgen maken over kwaliteit!!! Overzichtelijk, duidelijk … het was al verhuizen naar dat modern huis met grote ramen, grote garage, “swimmingpool and room for a poney”! :up: :up: :respekt: :respekt: :respekt:

Alleen de donatiebutton werkte nog niet :bounce: … komt nog wel!

+1 voor het werk.
            Alleen oppassen dat je met het vele wijzigen het forum niet naar de bom helpt. (twijfel niet aan je kunnen :applaus: ) Het bouwinfo forum is dankzij een complete upgrade zo ook om zeep gegaan.

+ 1 :respekt: :respekt: :respekt: :applaus: :applaus: :applaus: :up:

Testen?

Je kunt rechts boven in je browser (het ingeklapte menuutje) openen en kiezen voor ‘Nieuw Incognito venster’. Daarmee omzeil je je cache.

Sneller werken met css?

In je browser, rechter muisklik op het betreffende element, kies ‘Element inspecteren’, dan zie je precies de css waarden van het element en in welke css file deze te vinden zijn.

:salut:

Slaap eerst maar eens goed uit en verzorg je gezin!! Vergeet je prioriteiten niet mcKlusky!

Komt allemaal goed op termijn… ik probeer een omleiding te vinden voor het probleem dat twee weken ging duren, we zijn er nog niet… maar t gaat de goede kant op 😉

dit is wat ik onderaan zie indien niet ingelogd (enkel bij de nieuwe versie)

Naamloos.png

Groot gelijk, rust zacht :respekt: :respekt:

Dat tussentijds resultaat zag er wel H E E L. goed uit!! *luv

ik zie alleen nog css files als ik mijn ogen sluit… toch effe alles terug gezet zoals het was en even pauzeren…

[quote=”mcklusky” post=199892]ik weet ook niet meer wat jullie nu wel of niet zien… kan je nu gewoon op het forum terwijl ik eraan werk ? en is er een verschil tussen wat je ziet wanneer je in of uitgelogd bent ?[/quote]

we kunnen tussentijds even niet op het forum, maar na 10-15min wachten lukt het meestal wel; gewoon opnieuw inloggen en we kunnen als vanouds verder.
                            daarstraks kon je gewoon niks zien als je niet aangemeld was, enkel een login scherm met een boodschap dat het forum tijdelijk onbeschikbaar is.
                            hoe het er nu uit ziet als je afmeldt, zal ik dadelijk eens testen 😉

EDIT: ik zie geen gekleurde balken op de view “recente onderwerpen”, gewoon het scherm met onderaan de ingelogde forumleden, de sponsoren en de donatie button. all clear in the back dus.

PFBloggedOut.jpg

Wim

Ik krijg alleen maar de nieuwe berichten te zien die gepost zijn, en scroll ik naar boven is alles wit. 🙄

ik zit hier met 2pcs en een laptop maar de cache wisselen helpt helaas niet altijd vandaar mijn vraag… 😉

ziet er knap uit.
                                  niet ingelogd zie je onderaan een hoop kleurbalken en de laatste antwoorden van deepee en u waren niet zichtbaar totdat ik ingelogd was (is dat die afsplitsing?)

Zou er niet beter iemand met zijn laptop en iPad naast jou komen zitten en alles onmiddellijk testen? 😉

15 reacties aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.