Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 924)
      • ik weet ook niet meer wat jullie nu wel of niet zien… kan je nu gewoon op het forum terwijl ik eraan werk ? en is er een verschil tussen wat je ziet wanneer je in of uitgelogd bent ?

daar kan ik me iets bij voorstellen !!

ik ben op de hoogte van al deze probs deepee, doch ben aan het vechten met iets wat niet meewil, terwijl ik toch probeer het forum draaiende en bereikbaar te houden… als alles in de plooi valt gaan de wijzigingen gigantisch zijn… en dan ga ik aan de slag met icoontjes en donatiebutton enz… eerst de basis goed krijgen, maar pfoew, wat een hondenjob…

WOW, de facelift ziet er idd heel fancy uit !! mooi gedaan van ons opperhoofd :applaus:

PS goed dat die shoutbox verdwenen is. eigenlijk werd ze meer misbruikt dan waar ze eigenlijk voor bedoeld was.
              PS2 mss toch niet onbelangrijk; de donatiebutton en sponsornamen onderaan de forumpagina zijn samen met de roepdoos verdwenen.
              PS3 er staat nu een virusachtig groen icoontje naast de titel van het tabblad in je browsert?

Ik heb er geen commentaar op. Een bescheiden en inderdaad lang uitgestelde donatie overgemaakt, misschien, bij veelvuldig gebruik van de donate button,wordt deze topic vanzelf overbodig.

@ cabrio Wim: via paypal gaat het tegenwoordig ook naar keuze; rechtstreeks van je zichtrekening of via je creditcard.
                  @ McKlusky: mijn respect had je al om dit leuke forum in de lucht te houden. met de vernieuwingen in het verschiet neem ik de tijdelijke ongemakken er voor lief bij !

Wim

[quote=”mcklusky” post=199761] ik wou dat het anders was en dat ik er enkele duizenden euro’s tegenaan kon gooien om alles naar wens te laten bouwen, maar dat geld heb ik helaas niet…[/quote]

Zorgen dat de donatie knop goed werkt en het liefst met ideal 💡
                    Kunnen ze hun bank kiezen en gelijk een donatie doen 😉

Geen probleem McKlusky!
                      Bedankt voor je reactie en keep up the good work :up:

Chinees voor mij…. dus :respekt:

:applaus: :applaus: :applaus:

:respect2: :respect2: :respect2:

klopt, ik werk er alleen aan, gelukkig wel met de hostingtechnieker als hulplijn… we zijn bijna zo ver dat we de community kunnen lanceren en de oude layout compleet verwijderen, maar dat zal toch nog een week of twee drie coderen kosten… maar het gaat heel leuk worden, neem het van mij aan… hou er wel rekening mee dat ik ook daarna nog enkele weken tijd nodig heb om alles aan te passen naar onze wensen, want ik koop een basis (template en een hoop plugins) maar die moeten we nog helemaal naar onze noden en wensen zetten… Ik leer nog elke dag bij en helaas moeten we bijna alles online uitvoeren omdat we in deze software niet offline kunnen ontwikkelen en testen… zo heb ik vorige week de fout gemaakt om een update te doen naar een nieuwe joomla softwareversie met als gevolg dat het allemaal iets trager gaat en ik ook de nieuwe versie van de site nog niet kan lanceren omdat heel onze codering van de site op de vorige softversie gebaseerd was… ik heb hulp ingeroepen waaruit blijkt dat we enkele (2) weken geduld moeten hebben voor we de fouten die door deze upgrade in onze site zitten eruit gehaald zijn want we kunnen niet meer backdaten naar de vorige versie. Eens de nieuwe versie online staat zal alles weer veel sneller lopen. Voorlopig werk ik gestaag verder en zullen jullie even geduld moeten oefenen… ik wou dat het anders was en dat ik er enkele duizenden euro’s tegenaan kon gooien om alles naar wens te laten bouwen, maar dat geld heb ik helaas niet…

:first:

Ive

dit is dus een testje lol
                                IMG_0166.jpg

Mooi hok Wim! :first:
                                  En die 356 is ook niet mis :mrgreen: :respekt:

Ive bedoelde (denk ik) dat hij dat “probleem” heeft als hij foto’s uploadt naar het forum, en niet (zoals in jouw voorbeeld) foto’s post adhv een http-link.

Ive, als je “add file” klikt dan kan je eender welke foto van op je harde schijf uploaden naar het forum, eens upgeload moet je ook nog eens op het vakje “Voeg in” klikken, dan pas komt hij in ‘t groot erop 💡

16190_746212848826566_1672943034173227036_n.jpg

Hierboven nog eentje uit mijn “die komt ooit wel eens van pas” directory 😉

Wim

Die worden zo geplaatst :mrgreen:

Druk maar even op quote, dan zie je hoe het in elkaar zit. 😉

15 reacties aan het bekijken - 901 tot 915 (van in totaal 924)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.