Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie

• Jean-Pierre
    Deelnemer

🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
      – zeer langzaam
      – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
      – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
      – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

9 reacties aan het bekijken - 916 tot 924 (van in totaal 924)
    • Ive

Ik heb mss nog een stom vraagje.
        Als ik foto’s bijboeg in mijn post, dan komen die altijd onderdaan in een klein vakje dat je dan kunt aanklikken om de foto groter te kunnen zien.
        Maar ik zie hier ook regelmatig posts waar de foto’s gewoon mee instaan en direct zichtbaar zijn.
        Hoe worden deze gepost dan?

Bedankt alvast

als je scherm te groot staat zie je de inlog button niet :bounce: (ctrl en – klikken) dan terug zichtbaar.
          ik denk dat er veel zich zot zoeken.

Ter info ,
            Als ik ingelogd ben zie ik onderaan ( wie is er online ) mijn naam niet meer staan .

hier met firefox weinig ongemakken. wel een verhoogde responstijd, maar goed werkbaar in deze overgangsfase :up:

+1

Ps, iPad in landscape mode helpt met icons

Ik denk hierbij spontaan aan het woord WIP … work in progress.

Ik heb al meerdere malen gelezen dat McKlusky in zijn eentje en in zijn vrije tijd bezig is met verbeteringswerken aan het forum. Met de beperkte donaties aan het forum en de beperkte mankracht vind ik het alvast begrijpelijk dat we voorlopig wat ongemakken moeten slikken.

Kortom, ‘t zal wel in orde komen, en indien niet moet McKlusky maar even zij hand opsteken, dan zoeken we samen wel een oplossing om dit forum te laten bestaan! Niet?

S2

Zelf vind ik het enorm vervelend dat ik niet meer kan zien in welke categorie een topic gepost is. Ik ga uit gewoonte steeds naar recente onderwerpen, en daar krijg je wel een lijst, maar niet waar het topic thuis hoort (je moet dus wat gokken).

Wim

Hier het zelfde, maar David weet ervan.
                      Door de veranderingen die gedaan worden is het soms even niet bereikbaar en/of langzamer.

Hopen dat jullie hier begrip voor hebben.
                      Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd.

Ik moet Remmel bijtreden, sinds jullie verhuist zijn met het forum en de layout aangepast hebben loopt het navigeren moeilijker, ook de snelheid is fors gedaald. Als ik het forum op mijn iPad lees krijg ik van die enorme grote “emocons”. Ik neem aan dat dit ook niet de bedoeling is!?

9 reacties aan het bekijken - 916 tot 924 (van in totaal 924)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.