Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 924)
    • [quote=”cabrio wim” post=261301][quote=”kleinekastenteufel” post=261297]Nu is er wel iets heel raars aan de hand!
      Ik (nick: crossbytje) surf naar het forum en blijk aangemeld te zijn onder de account van kleinekastenteufel…[/quote]

Is dat niet mooi, kun je eens lekker te keer gaan zonder dat jij erop aangekeken wordt. 😆 😆 :lol:[/quote]
      Is mij ook al een paar keer overkomen want persoonlijk ben ik gek van 942’s, PDK en achterruitwissers. Ik weet niet wie dat altijd schrijft hoor :engeltje: :sarcastisch

Was zonet veranderd in een gele duikboot 😀 , ook maar uitgelogd en opnieuw ingelogd met juiste account… :sleep:

By the way, iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Wim

[quote=”kleinekastenteufel” post=261297]Nu is er wel iets heel raars aan de hand!
          Ik (nick: crossbytje) surf naar het forum en blijk aangemeld te zijn onder de account van kleinekastenteufel…[/quote]

Is dat niet mooi, kun je eens lekker te keer gaan zonder dat jij erop aangekeken wordt. 😆 😆 😆

Oei, dat is een probleem dat er in het verleden ook al eens geweest is…

Ik heb me dan maar snel afgemeld en verder overal afgebleven!

Nu is er wel iets heel raars aan de hand!
                Ik (nick: crossbytje) surf naar het forum en blijk aangemeld te zijn onder de account van kleinekastenteufel…

Ik moet bij elk bezoek terug inloggen , voor de rest heb ik geen last ( tot nu toe nog niet ondervonden )

op een smartphone zal het wss niet werken, maar probeer deze werkwijze eens:
                    – klik op de knop “PFB Book” in de hoofding
                    – op het volgende scherm staan een globe / een man in profiel / een enveloppe naast elkaar (respns duurt allemaal nogal lang)
                    – klik op het envelopje en vervolgens op de naam van de forummer die je een bericht heeft gestuurd (staat normaal bovenaan de lijst)
                    – scroll de pagina naar beneden tot je een tekstvak ziet waarin je jouw antwoord kan typen en de “send” knop.
                    zo werkt het bij mij althans

Ik had 1 melding van “Algemene mededeling” en geen melding van PB. Als ik daar op klikte zag ik een bericht maar kon er niet op antwoorden. :think:

:engeltje: 😉 :coolness:

PS een algemene mededeling moet je niet op reageren; deze wordt door de forumsoftware aangemaakt zodra je een PB ontvangt.

Ik krijg van een forumlid een algemene mededeling maar ik weet begot niet hoe ik hier op moet antwoorden, dus via deze weg dan maar.

@deepee
                          : moraal van het verhaal van het foute cadeau ” blijf altijd bij je eerste gedacht”. 😳

[quote=”PeterL” post=261085]…Deze topic gaat al meer dan 2 jaar mee… ik zou willen voorstellen om deze af te sluiten en een nieuwe topic te maken.Dit om even met een propere lei te beginnen en zoveel mogelijk forum-bezoekers te bereiken.
                            Jullie mening is welkom.[/quote]

bedankt om het PB mysterie deels op te lossen; maar ik zie het nut van de opstart van een nieuwe topic niet als het is om dezelfde info te delen

Excuses voor de Spam(lees: achterstallige berichten) dames en heren, i hit the magic button ;-).

Wim

Hier vielen er net 8 binnen Peter.

Alleen blijft er bij mij altijd vanaf update een melding van 1 mail staan, maar staat niks in als ik erop klik en gaat niet weg.

Even een update van de IT-er achter de schermen. Het versturen van de privé-berichten zou terug actief moeten zijn. We hebben het probleem gevonden en opgelost. Let wel: Wanneer een bericht verstuurd, ga je merken dat er een thumbnail onder je tekst verschijnt. Dit is een gekende bug in de huidige template die we er nog met een tweak moeten uithalen.

Nog 2 te onderzoeken euvels.
                                  1. De automatische mail’s die het forum verstuurd worden niet verzonden (volgens mij). Het zou kunnen dat jullie “achterstallige mails” gaan ontvangen de komende dagen.
                                  2. Het versturen van privé-berichten verloopt naar mijne mening ook vrij traag. Maar dit is te wijten aan het feit dat de reeds verstuurde berichten nog allemaal in de db aanwezig zijn. Bedoeling is de oude berichten te verwijderen.

Nog even een bedenking bij deze topic?
                                  Deze topic gaat al meer dan 2 jaar mee… ik zou willen voorstellen om deze af te sluiten en een nieuwe topic te maken.
                                  Dit om even met een propere lei te beginnen en zoveel mogelijk forum-bezoekers te bereiken.
                                  Jullie mening is welkom.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.