Wat is er toch met het forum aan de hand??

Home Forum Zeverhoekje Wat is er toch met het forum aan de hand??

• Maker
    Discussie
  • 🙁

De laatste week (weken?) merk ik het volgende;

– soms totaal niet bereikbaar
    – zeer langzaam
    – bij het bewegen met de muis over de hoofdregel kan ik geen popup meer zien met een stukje tekst van de topic (dit was erg handig!)
    – indien op pagina 2 kan ik niet meer terug naar pagina 1 (is reeds eerder gemeld heb ik gezien)
    – grotere letters

Blijft dit zo of wordt dit op termijn weer beter? 😀

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 924)
    • hallo Wim,
      hoe kan ik je bereiken om een paar fotos door te sturen ivm de magnesium motorblok?
      ik vind geen mail icoontje meer 🙂
      groetjes
      Richard

+1 :up:

Je mag er van denken wat je wil, maar dankzij Wim is hier toch wel een goede communicatielijn ontstaan :first: :drink:
          Bedankt Dave :respect2:

na enkele updates blijkt dat onze huidige template niet aangepast is en ook niet meer zal worden door de maker… dit betekent dat we momenteel tegen enkele grote en minder grote problemen aanlopen, waardoor we versneld moeten zien klaar te krijgen waar we al een hele tijd mee bezig zijn… getting there… om prive berichten te sturen zie je geen verzendbutton meer staan, maar als je in het tekstkader gaat staan en enkele keren enter duwt komt hij tevoorschijn… het is een workaround voor even, tot we een beter oplossing kunnen voorleggen. Maar weet dat we er aan bezig zijn..

Wim

Denk ik wel, want je stuurt je eigen geen bericht hè. 😉

ik zie nog steeds het envelopje bij iedereen behalve mezelf (logisch)

Wim

Kan gebeuren. :up:

okay 😀 deze had ik over het hoofd gezien, solly hé :engeltje: 😆

Wim

@Wing…..vanaf 7 posts terug even gaan lezen a.u.b. :salut:

Nieuwe berichten staan er niet voor niks. 😉

als ik daar op klik krijg ik enkel te zien hoeveel berichten er gepost zijn geweest….. :salut: ik kan er niets terugvinden van prive berichten… :popcorn:

je kan klikken op ‘meer details’ onder je avatar

ligt het aan mij of….. 😯 ik zie nergens meer de “envelop” voor de prive berichten staan ? die stond eerst rechts maar is nu blijkbaar weg… :wtf:

ik heb geduld :respekt: :engeltje: 😉

Wim

Zie bericht net boven dat van jou.
                                Ik heb hier het zelfde, dus ze zullen nog even moeten wachten op antwoord. 😉

Ik krjjg een bericht via algemene mededelingen en er is een vakje om te antwoorden. Als ik dan tekst invul kan ik nergens een knop verzenden of dergelijke vinden, dus ik weet niet hoe je deze mededeling beantwoord?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 924)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.