Wat is ongeveer de prijs van deze porsche.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wat is ongeveer de prijs van deze porsche.

• Maker
    Discussie
  • Slantnose (origineel) turbo S van 1987,amerikaanse versie met 24000 miles met onderhoudsboekje.
    Ik heb er geen idee van of deze populair zijn daarom zou ik graag een richtprijs hebben,de auto is in goede staat en lijkt ongevalvrij,woensdag heb ik alle gegevens..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Goed gevonden,het is inderdaad deze slantnose die nu bij mij staat,ik ben er zeker van omdat er nog plakkers ophangen van de verkoper..Het chassisnr word voor mij nagecheckt door Porsche,ben eens curieus maar volgens mij is het een zeer goede omgebouwde..

Guy

Ik wist dat ik er ooit ergens zo ene was tegengekomen (zoiets blijft je bij hé 😉 ).
        Even zoeken in het fotoarchief en … voilà
        Deze stond 2 jaar geleden te koop voor 37.950€

….als ze al moeite willen doen….

ik denk dat je daarvoor naar d’ieteren moet bellen. Voor zo’n zaken sturen ze u door naar de invoerder dacht ik

Bedankt voor de info,ik zal morgen eens naar Verellen bellen.Tegen dat hij opgeblonken is zal ik eens een paar foto’s plaatsen.Is echt wel mooi..

Dat klopt idd Porschke.
                En Dixie, als ik van jou was liet ik de geschiedenis eens opvragen bij Porsche aan de hand van de chassisnr kunnen ze exact de geschiedenis van de wagen opvragen, metal slantnoses zijn nu eenmaal zeldzaam, het kan best een Werks wagen zijn…

wie zegt dat het geen kundenwunsch wagen is. Dan is deze na de productieband te verlaten verandert door Porsche zelf. Dit kan je normaal gezien wel achterhalen want er zijn veel van die slantnose door Porsche exclusive gedaan geweest. voor een bepaald bouwjaar waren ze allemaal gewone porsche chassisnummers 😉

De auto is niet van mij maar van een kameraad,ik moet hem gewoon eens polieren .
                    De eigenaar gaat hem verkopen maar voor hoeveel weet ik nog niet,hij heeft hem verleden jaar 40000 euro betaald wat natuurlijk te veel is.
                    Maar voor 20 jaar oud te zijn ziet hij er fantastisch uit .

Voor een liefhebber heeft dit nog steeds zijn waarde hoor.
                      een originele Turbo zal als je hem weer origineel zet en hij in goede en ongevalvrije staat is nog makkelijk +22500 euro opbrengen.

dezelfde prijs is mogelijk in huidige staat , alleen zal je dan iets langer moeten zoeken voor je een koper vind (als je hem al wil verkopen tenminste)

Staat vanaf gisteren bij mij,maar: aan de hand van het chassisnummer gezien dat het geen echte slantnose is maar wel een gewone 930 turbo die nadien veranderd is,wel met metalen onderdelen.Stond al meer dan een jaar stil maar startte na 5sec.
                        Volgens mij is de wagen ongevalvrij en met origineel onderhoudsboekje.
                        De eigenaar had hem gekocht voor een echte slantnose dus dat valt natuurlijk wel tegen..

dacht trouwens dat ICE-T ook met zo ene reed vroeger… ne paarse!

Ok bedankt normaal staat hij woensdag bij mij thuis en dan kan ik hem eens volledig nakijken,ik post al de gegevens dan wel..

als het idd een originele ongevalvrije is dan loopt de waarde hoog op, ongeacht het feit of de motor te reviseren is of niet.

Of je hem snel kan verkopen is weer iets anders, de liefhebbers voor dit model zijn dan weer niet dik gezaaid.

Een goede raad als je hem gekocht heb om door te verkopen, vraag ongelooflijk veel teveel (echt over the top veel) en zet hem internationaal te koop.

Normaal staat hij woensdag bij mij en dan zal ik alle info eens op deze site zetten,ik kan de lakdikte meten zodat ik kan zien of er iets herspoten is..

onmogelijk daar prijs op te plakken aan de hand van 1 foto en korte info

t kan een concours staat low miles ding zijn in perfecte staat, in perfecte mechanische staat

t kan ook een ongerestaureerd ding zijn, dat al 10 jaar stil staat, met verdroogde seals en alles

‘t kan eentje zijn met werk aan de kilometriek
                                  gepruts aan de motor, interieur vernachelt, accident met oplap werk

wie zal het zeggen op basis van 1 foto met weinig detail
                                  op t zicht ziet hij er goed uit
                                  maar de meeste Porsches zien er goed uit op dergelijke foto

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.