Wat kan wachten toch lang duren :-)

Home Forum Porsche Talk Wat kan wachten toch lang duren :-)

• Maker
    Discussie
  • Yoo mannen ,

Wachten in een wachtzaal bij een dokter ….. hatelijk 🙂
    Maar wachten op je nieuwe Porsche pffffffffffffffffffffff

Besteld op 01/02 ,en eindelijk hebben we al een productiedatum .
    De auto staat in de planning van week 1 in Augustus ,dus de eerste week van September zal ik eindelijk kunnen genieten …..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Relax, is niet lang meer. Dan nog een leuke nazomer om er van te genieten …

Eindelijk een datum 05/09 kan ik om men nieuw speelgoed gaan .

ferm bakske, succes met de verkoop :up: :up:

Ik w8 tot iemand mijn audi koopt.
            http://m.autoscout24.be/anbod/audi-a5-20-tfsi-s-line-multitronic-benzine-zwart-316772600
            😉
            Kan ik ook om mijn :driver:

als er iets is wat ik niet heb dan is het geduld…., dus sjapoo dat jullie zolang kunnen wachten op jullie aankoop, petje af :up: :up:

Dat waren ziekelijke uitingen van extreme wachtstress …
                Ik merk daarbij op dat bovenvermelde heren deze ziektesymptomen (nog) niet vertonen. Ze zijn dus nog niet lang genoeg aan het wachten en verdienen daarom nog geen compassie 😉

Jij moet er wel bij vertellen dat je dan nog 1 jaar 3 maanden nog getwijfeld hebt om nog te veranderen en dan nogeens 2 maanden over de kleur liggen tobben…. Dus eigenlijk ben jij nog maar een maand aan het wachten…. :ass: :first:

[hide]Of ik zal het anders stellen. Ik heb anderhalf jaar geleden mijn voorschot betaald voor mijn nieuwe auto. Ik ben nog altijd aan het wachten. Dus NEEN, IK HEB GEEN COMPASSIE omdat je een paar maandjes moet wachten :engeltje: 😉 [/hide]

thanks Yellow :first:

Bccars het kerkhof ligt vol met mensen onder het motto ” first world problems ” 🙂

Ik leef vandaag ,niet morgen ,niet overmorgen 🙂

@bollocks . 16 maanden !!! Wat heb jij dan gekocht ??

Das meer dan aftellen zo lang wachten

@Bccars
                            het kerkhof ligt vol met mensen onder het motto ” first world problems ” 🙂

Ik leef vandaag ,niet morgen ,niet overmorgen 🙂

Begrijp perfect wat je bedoelt…. hier idem… tussen ‘ik ben eigenaar van een Porsche’ en ‘ik kan er mee rijden’ zit soms een groot tijdsverloop (al is het einde in zicht bij mij , het zijn nu echt wel de laatste dagen… maar heeft toch 16 maanden geduurd) …. geduld is een mooie deugd, maar niet iedereen stond op de eerste rij als ze ze uitgedeeld hebben :happy:

Je zal er zoveel meer plezier van hebben eens je de knappert op de hof staan hebt…. Succes nog met het wachten!

Thx Harley !!

:think: het empathisch van sommigen neemt rechtevenredig af met de stijgende temperaturen, denk ik.
                                  Tuurlijk zijn er grotere of echte problemen in de wereld maar als er niemand van jullie zich kan inleven in Cayman 718 zijn ongeduld om eindelijk zijne Porsche te kunnen ontvangen, stel ik mij ernstig vragen….

Ik begrijp Cayman 718 perfect!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.