Wat kiezen als nieuwe DD

Home Forum Zeverhoekje Wat kiezen als nieuwe DD

• Maker
    Discussie
  • Zit een beetje met een luxe probleem vrees ik.
    Ben gisteren naar autosalon in Brussel geweest.
    Zoals enkelen hier al weten is mijn huidige DD BMW 335d coupe zwaar beschadigd geraakt door brand onder de motorkap 😥 herstellen zie ik niet meer zitten.
    Nu ben ik dus aan het rondloeren achter een vervanger.
    Ik weet niet meer wat te kiezen 😳 er is zoveel interessant.
    Enkel de Renault Clio RS heeft mij toch en beetje meer doen twijfelen.
    Franse auto’s hebben mij nooit echt geinteressert, maar deze Clio RS is nu wel echt mooi.
    De prijs is ook nog te doen. Ik koop normaal mijn auto’s als jonge 2de hands, voor het budjet dat ik voor ogen heb kan ik die Clio nieuw aankopen. Dan voor een verlengde garantie gaan en ik ben 5 jaar safe. Enkel de grote van de auto is nog een beetje een twijfel geval, misschien voor de megane RS gaan dan, maar die vind ik dan weer niet zo mooi.
    Ben immers gewoon van met grotere auto’s te rijden. Huidige BMW 3 en vorige 5 serie modellen.
    Zal maar eens een testrit proberen vast te krijgen denk ik.

Zijn er hier lezers die mij eventueel nog iets anders kunnen aanbevelen 😀
    Wel iets sportief hé :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
    • God bless her om het uit te houden met mij 😉
      Maar, we dwalen af… 8)

PB

tja, maar aan de andere hand moet je je dan ook wel tevreden stellen met V. :mrgreen:

Tevreden zijn met wat je hebt…
          Ik zou dat ook wat meer moeten doen 😉

Funny: jou vermoeden stond vorig jaar ergens in een Top Gear magazine. 😉 De 1M zou “zeker” tot de toekomstige klassiekers gaan behoren.

Sterkte Ghost! En er zijn ergere dingen dan met een 335 te rijden. Een lada bijvoorbeeld, om er maar één te noemen. 🙄 😉

Veel sterkte voor jullie allen Ghost .
              Inderdaad je zal al redelijk wat euro’s op tafel mogen leggen om het zelfde vermogen te krijgen .
              Waar ik wel in geloof is het aanschaffen van een 1M ,naar de toekomst een mogelijke klassieker .
              Wou net eens kijken in mijn glazen bol maar hij werkt niet deze avond 😳 😥 😉

Vader van mijn vriendin is ziek.

Aan de andere kant ga ik misschien mijn BMW toch terug laten maken.
                Vind momenteel geen goed alternatief voor de 335d.
                Als ik hetzelfde vermogen wil ga ik zeer veel BIV betalen.
                Dus als ik de bmw herstel en alles zit mee kan ik daar gerust nog enkele jaren mee rijden.
                Kan dan ook rustiger verder kijken naar iets anders.

Ai, klinkt niet best. Sterkte 🙁

Ziet er een mooie uit :up:
                    Ikzelf heb niet echt meer verder gezocht.
                    Andere prioriteiten (zorgen nu) 😥

Wil het topic niet vervuilen maar doe het toch even :mrgreen:
                      Vandaag deze gekocht.

Komen nog nieuwe remmen rondom, grote beurt en nieuwe APK. Kunnen we er weer even tegenaan :coolness:

Attachments:
                      • IMG_3410.JPG
                      • IMG_3414.JPG
                      • IMG_3412.JPG
                      • IMG_3406.JPG
                      • IMG_3407.JPG
                      • IMG_3408.JPG
                      • IMG_3415.JPG

[quote=”Ghost” post=117913]Dat geloof ik nooit.
                        Ford in België gaat dicht omdat er in Spanje veel goedkoper gewerkt word.
                        Ons loon is te hoog door de vele belastingen.[/quote]

5000 € korting aan de koper of anders 5000€ aan ford per gemaakte wagen aan vermindering productie kosten dan zullen we niet ver van de spaanse productie kosten zitten denk ik.
                        allee is mijn vermoeden.
                        maar het sluiten zullen we zullen voelen tot bij de bakker.
                        bij mij in de winkel is de diefstal gestegen met 15% sinds het slechte nieuws en het ergste moet nog komen.
                        het is off topic maar zullen de juiste keuze moeten maken bij een dd

Dat geloof ik nooit.
                          Ford in België gaat dicht omdat er in Spanje veel goedkoper gewerkt word.
                          Ons loon is te hoog door de vele belastingen.

[quote=”WES-RS” post=117908]Wij wonen echt in een auto-hatend land! We gaan terug naar de tijd dat wagens enkel en alleen beschikbaar waren voor de rijken. 😕 En dan zijn ze verwonderd dat Ford Genk failliet gaat… 🙄 [/quote]
                            inderdaad en dan heeft de ford zoveel miljarden euro’s van de belasting betaler gekregen.
                            hadden ze dit geld uitgedeeld aan de belgen die een ford wensen te kopen in de vorm van een aankoop premie van +/- 5000 € dan was er nog produktie voor vele jaren.

Wij wonen echt in een auto-hatend land! We gaan terug naar de tijd dat wagens enkel en alleen beschikbaar waren voor de rijken. 😕 En dan zijn ze verwonderd dat Ford Genk failliet gaat… 🙄

BIV is dan de som van de twee berekeningen. In het tweede jaar (vanaf 1/1/2013 tot 31/12/2013) vergroot het aandeel van de nieuwe berekening tot 67% en wordt de oude berekeningswijze beperkt tot 33%. Vanaf 2014 (vanaf 1/1/2014 tot 31/12/2014) wordt de BIV volledig berekend op de nieuwe wijze.

zie artikel:
                                http://www.vannieuwerburgh.be/?p=180 😕

Is nu ook al hoor.
                                  Waarom moet je anders die co2 uitstoot en euro klasse invullen op de simulatie website van de overheid 💡 vul maar een 50 gr meer of minder in 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.