Wat kiezen als nieuwe DD

Home Forum Zeverhoekje Wat kiezen als nieuwe DD

• Maker
    Discussie
  • Zit een beetje met een luxe probleem vrees ik.
    Ben gisteren naar autosalon in Brussel geweest.
    Zoals enkelen hier al weten is mijn huidige DD BMW 335d coupe zwaar beschadigd geraakt door brand onder de motorkap 😥 herstellen zie ik niet meer zitten.
    Nu ben ik dus aan het rondloeren achter een vervanger.
    Ik weet niet meer wat te kiezen 😳 er is zoveel interessant.
    Enkel de Renault Clio RS heeft mij toch en beetje meer doen twijfelen.
    Franse auto’s hebben mij nooit echt geinteressert, maar deze Clio RS is nu wel echt mooi.
    De prijs is ook nog te doen. Ik koop normaal mijn auto’s als jonge 2de hands, voor het budjet dat ik voor ogen heb kan ik die Clio nieuw aankopen. Dan voor een verlengde garantie gaan en ik ben 5 jaar safe. Enkel de grote van de auto is nog een beetje een twijfel geval, misschien voor de megane RS gaan dan, maar die vind ik dan weer niet zo mooi.
    Ben immers gewoon van met grotere auto’s te rijden. Huidige BMW 3 en vorige 5 serie modellen.
    Zal maar eens een testrit proberen vast te krijgen denk ik.

Zijn er hier lezers die mij eventueel nog iets anders kunnen aanbevelen 😀
    Wel iets sportief hé :happy:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)
    • Of eens iets totaal anders. Lekker dikke Infinity

Attachments:
      • Infiniti-FX50.jpg

Eens BMW gereden, moeilijk naar een mindere klasse te gaan denk ik.
        Best in dezelfde klasse blijven.
        Kleine sportieve auto is mooi, maar vlug op uit gekeken.
        Komfort?

renault megane GT heeft iets meer als de rest als ik moest kiezen :driver:

Dan liever de C250BE. Sportpakketje erop. :driver:

Mercedes A250 ?

Ik vind dat dus ook mooi :first: ook een pick up vind ik mooi.
                Maar ik heb mij al een Mitsubishi Canter depannage wagen met kraan gekocht dus die GT3 kan al mee :happy:

Waarschijnlijk ook niet echt iets voor jou maar ik heb er nu eenmaal een zwak voor + de mogelijkheden zijn eindeloos.
                  Think out of the box…

:first:
                  Trekhaak erop en je rijdt met de 996 GT3 waar je maar wil :relaxman:
                  Dit is so far de enige auto die ik echt mis en waarvan ik spijt heb dat hij weg is 😥

[quote=”Funny” post=117467]Ghost geef me dan maar een Megan Rs ,als je wat zoekt voor 28000 euro heb je al een nieuwe .
                    265 pk :relaxman:[/quote]

Heb er ook eentje gezien op autoscout die me bevalt 😀
                    Is wel 2 deurs, weet nog niet zeker wat ik ga doen.

Alle andere auto’s die werden voorgesteld zijn misschien mooi en goed voor jullie.
                    Het zijn echter auto’s die mij niet echt iets zeggen, over smaak valt niet te discuteren dus ik twijfel nog wat verder 😀 Het rondkijken en zoeken is ook leuk 😀

[quote=”Vsk996″ post=117461]Mijn nieuwe is net geleverd en is leuk… Niet te veel biv of vva, weinig verbruik en toch vrij snel maar niet de meest sportieve auto die er is (en geen AMG) : E250 cdi coupe – 204 pk en bijna 500 nm koppel.

Ik kom van een Audi 3.0 TDI Allroad en ik denk dat de Merc sneller is[/quote]

Aan zoiets zat ik dus ook te denken. Lijkt me een super wagen. Maar dan wel een station.

Alfa Romeo Giulietta 1750 QV
                        Leuke discrete vier-deurs, en deQV logos maken het wel af :respekt:

Ghost geef me dan maar een Megan Rs ,als je wat zoekt voor 28000 euro heb je al een nieuwe .
                          265 pk :relaxman:

Mijn nieuwe is net geleverd en is leuk… Niet te veel biv of vva, weinig verbruik en toch vrij snel maar niet de meest sportieve auto die er is (en geen AMG) : E250 cdi coupe – 204 pk en bijna 500 nm koppel.

Ik kom van een Audi 3.0 TDI Allroad en ik denk dat de Merc sneller is

Maar een Evoque kan heel zeker ook door het veld! En rotsen, sneeuw, bos, woestijn,… Is toch wel een échte RR maar dan vermomd in een aantrekkelijk jasje. 😉

[quote=”S2″ post=117440]Hmm, is eens iets anders, een 5-deurs RS, op foto ben ik er niet onmiddellijk fan van. Zal op het autosalon eens kijken IRL

Zelf zou ik met jouw budget onmiddellijk kiezen voor een jonge 2dehands Range Rover Evoque als DD. Maar dat is puur persoonlijk ;)[/quote]

Smaken verschillen gelukkig anders reden we allemaal met dezelfde auto.
                                Om nog maar te zwijgen over de vrouwen :happy:
                                Range Rover Evoque ❓ nee voor mij geen SUV :puke: begrijp het nut van zulk een auto niet echt.
                                Een echte 4×4 Jeep die ook door het veld kan daarentegen wel een Toyota Hilux bvb :applaus:

panamera, perfecte auto weet ik uit ervaring
                                  en de eerste types (2011) worden nu betaalbaar zeker in GE

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.