Wat kiezen als nieuwe DD

Home Forum Zeverhoekje Wat kiezen als nieuwe DD

• Maker
    Discussie
  • Zit een beetje met een luxe probleem vrees ik.
    Ben gisteren naar autosalon in Brussel geweest.
    Zoals enkelen hier al weten is mijn huidige DD BMW 335d coupe zwaar beschadigd geraakt door brand onder de motorkap 😥 herstellen zie ik niet meer zitten.
    Nu ben ik dus aan het rondloeren achter een vervanger.
    Ik weet niet meer wat te kiezen 😳 er is zoveel interessant.
    Enkel de Renault Clio RS heeft mij toch en beetje meer doen twijfelen.
    Franse auto’s hebben mij nooit echt geinteressert, maar deze Clio RS is nu wel echt mooi.
    De prijs is ook nog te doen. Ik koop normaal mijn auto’s als jonge 2de hands, voor het budjet dat ik voor ogen heb kan ik die Clio nieuw aankopen. Dan voor een verlengde garantie gaan en ik ben 5 jaar safe. Enkel de grote van de auto is nog een beetje een twijfel geval, misschien voor de megane RS gaan dan, maar die vind ik dan weer niet zo mooi.
    Ben immers gewoon van met grotere auto’s te rijden. Huidige BMW 3 en vorige 5 serie modellen.
    Zal maar eens een testrit proberen vast te krijgen denk ik.

Zijn er hier lezers die mij eventueel nog iets anders kunnen aanbevelen 😀
    Wel iets sportief hé :happy:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 94)
  • S2

Hmm, is eens iets anders, een 5-deurs RS, op foto ben ik er niet onmiddellijk fan van. Zal op het autosalon eens kijken IRL

Zelf zou ik met jouw budget onmiddellijk kiezen voor een jonge 2dehands Range Rover Evoque als DD. Maar dat is puur persoonlijk 😉

Focus ST, Golf GTI, Megane RS, iets heel anders maar zeker ook knap: Citroën DS4. Allen 4 deurs te verkrijgen. 😉

S2

Is de nieuwe 2013 Clio in RS uitvoering als 4-deurs beschikbaar? Da’s toch nieuw dan, want de vorige Clio RS en ook de Mégane RS waren steeds 2-deurs.

Ik vind op Renault.be ook nog niets terug over de nieuwe Clio RS?

Na 6 x BMW misschien eens iets anders proberen.
              Budget is max 35000 BIV inbegrepen :happy: :happy:
              Mijn 335d heeft mij toen ook een 3000 euro BIV gekost 😥 best veel voor 4 jaar :puke:
              Wat BMW verder betreft zal het een diesel moeten zijn voor de power.
              Hun kleine benzine motoren vallen zwak uit in de zware auto’s.

Terug nen BMW zou ik zegggen :relaxman: :relaxman:

Heb mij enkele weken terug ook terug een nieuwe (2de hands) aangeschaft, ik was uitgekeken op mijnen X3 en dit is veel sneller en soepeler.

3840549_orig.jpg

8338878_orig.jpg

Wat is het budget als ik vragen mag. Kunnen we misschien wat gerichter meedenken.

Heb overigens een soortgelijk probleem. Onze Benz (E320CDI) moet in april weg dus ben me ook langzaam aan het oriënteren naar opvolging.

[quote=”Delnoy” post=117429]Mercedes C-klasse AMG . :driver:[/quote]

Zeer mooi :applaus:
                    Maar boven budget 😳
                    Je kan niet alles hebben.

PB

ivm de Clio RS
                      [quote=”DRIVR.BE” post=117426]Wel zorgwekkend is de beslissing om dat gebrek aan geluid te compenseren met het zogenaamde R-Sound Effect; een gimmick dat via de luidsprekers een artificiële soundtrack produceert beter dan de originele te versterken. Anderzijds past zo’n gadget natuurlijk wel bij het arcadegevoel dat de DCT-bak transfereert. [/quote]
                      Kan je net zo goed elektrisch gaan rijden. :mrgreen:

Mercedes C-klasse AMG . :driver:

Zijn allemaal mooie auto’s 😀
                          Ik wil er wel eentje met 4 deuren nu.
                          Rij regelmatig met 4 volwassenen in de auto en bij de BMW 3 coupe was dit ook niet altijd even makkelijk bij het in en uitstappen voor mijn ouders en schoonouders :happy:

S2

+1 !! Heel knappe wagen! (Al gaat mijn voorkeur licht uit naar de GT86 variant tov van de BRZ)

PT

Ghost,

Ik ben onlangs eens gaan testrijden met de gt86 van toyota / Subaru brz. Een boxertje dat ook 200 pk levert. Dikke fun moet ik zeggen, dat ding gooi je in de bochten. Misschien het overwegen waard ! Succes met je zoektocht !

@ ghost

ik heb een audi TT 2.0Tfsi,200pk van 2008 met 55000 km,staat op autoscout.be,te koop voor 22650€,te heusden-zolder,de prijs is nog bespreekbaar.

Clio is ook met turbo.
                                  1.6 met 200 pk

@ S2 Honda vind ik niet echt mooi 😳
                                  Wat betreft de euro normen heb je gelijk.
                                  Ook Di Rupo heeft wel wat te betekenen gehad in verband met auto keuzes vrees ik 🙄

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.