Wat kost een Porsche Cayman 2.7i * per jaar ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Wat kost een Porsche Cayman 2.7i * per jaar ?

• Maker
    Discussie

• kristoff
    Deelnemer

Hoi
      Ik rijd nu met een bmw1,maar ik droom wel van een porche,een cayman bv.
      Graag zou ik willen weten,stel nu ik koop de Porsche Cayman 2.7i ocasie aan 37000€ ,wat kost mij dat dan nog aan verzekering en wegentaxen enzo 🙂
      Als het veel is mag ik stoppen met dromen lol,nu betaal ik 1100€ verzekering voor mijn bmwke 🙂
      ps cayman bestaat dat ook met passagierszetel 🙂
      groeten
      een leek 🙂

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • kristoff6 schrijft:

tenminste eene dat iets goed antwoord inplaats van boekskes lezen;)

Dan zal ik nog een goed antwoord geven .
        Dit is een beschaafd forum waar verondersteld wordt dat mensen die zich hier aanmelden zich in alle fatsoen eerst voorstellen alvorens zijn vragen af te vuren .
        Waarschijnlijk niet van toepassing op petjesforums , maar hier dus wel .
        Zolang je je niet fatsoenlijk hebt voorgetseld in het daarvoor speciaal bestemde draadje (vind je zonder problemen als je het forum een beetje bekijkt) gaat dit draadje op slot

Bedankt,) tenminste eene dat iets goed antwoord inplaats van boekskes lezen;)
          Ik ben 34,) mijne bonus x is zeer goed maar hoeveel juist weet ik niet:) staat op naam vriend.

leeftijdafhankelijk uiteraard maar als je geen nieuwe koopt dan KUN je volledig voor zo’n EUR 1600 – 1700 een Cayman rijden, beperkt omnium zal dan wel iets duurder zijn maar dan rij je ook een echte wagen he en geen bmwke!

Rocco schrijft:

ik zou mijn geld eerst in een paar boekskes over porsche steken want als je al niet weet hoeveel zetels er in zijn … 😆

Boekskes over Porsche heb je nooit genoeg 😉

Denk dat’t hier een ongelukkige woordkeuze is van de TS en dat hij wel degelijk de 2+2 zitjes bedoelt 😉
                Niet dus in een Cayman, en ook niet in een Boxster.

BIV en verkeersbelasting kan je idd opvragen op de site van Autogids

Verzekering hangt af van ouderdom zowel van jou als van de wagen, schaal waarin je zit, omnium of niet, etc…
                Ik had gevraagd wat’t ging kosten voor een full omnium voor een nieuwe 991 van rond de 100.000 Euro en dat kwam op een 3000 Euro, eerste 24 maand kreeg je ‘t volledige aankoopbedrag terug als je’m plooide voorbij herkenbaarheid and lived to tell 😉

kristoff6 schrijft:

Hoi
                  ps cayman bestaat dat ook met passagierszetel 🙂
                  groeten
                  een leek 🙂

ik zou mijn geld eerst in een paar boekskes over porsche steken want als je al niet weet hoeveel zetels er in zijn … 😆

Anoniem

Tedju 😡 te laat 😆

Caymanneken kopen en nen goede zonnebank! Met een donker bruin kleurke heb je in België geen verzekering nodig 8)

Een kleine voorstelling is ook altijd welkom.

PT

Ook ne goeiemorgen ! (Was u voor JP,… 😆 )

Als U naar Uw verzekeringsagent belt, dat weet U exact wat deze porsche aan verzekering kost ! Premies worden berekend a.d.h.v. je leeftijd maar die kennen we niet ! Omnium / Halve Omnium ??

Belasting op inverkeersdtelling + jaarlijkse rijtax kan u mooi terug vinden in de autogids.

En bij mijn weten heeft een Cayman ‘steeds’ een passagierszetel tenzij we over een trackday wagen spreken ! 🙄

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Het onderwerp ‘Wat kost een Porsche Cayman 2.7i * per jaar ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.