Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Wat mag een Turbo 993 kosten
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 5 maanden geleden door
Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Mushroom” post=143893]Cédric heeft zeker gelijk maar toch blijft het in mijn hoofd fout aanvoelen om 80K voor een auto van 20 jaar oud te geven terwijl een nieuwe “maar” 90K kost.
Mijn hoofd is fout hoor, dat geef ik graag toe, maar ergens klopt het niet :?[/quote]Ik begrijp u redenering ook ze Mush.
Het voordeel voor mensen die mijn mening delen, is dat een persoon zoals jezelf de wagen nieuw kopen. En wij ze dan enkele jaren later voor een interessante prijs kunnen kopen! 😉
[quote=”Black Bouda” post=143919]Ja weet een pracht staan bij AECARS maar 133000 km en de voorruit bijna gezandstraald ???[/quote]
Dat wil niet direct iets zeggen, mijn GT3 heeft 65000km en is ook zo.
En volgens hen (ae-cars) in ‘perfect condition’ en dit voor nog geen 70000€ en met 1jaar garantie, waar zit het adderke :think: :think: :think:
Ja weet een pracht staan bij AECARS maar 133000 km en de voorruit bijna gezandstraald ???
Cédric heeft zeker gelijk maar toch blijft het in mijn hoofd fout aanvoelen om 80K voor een auto van 20 jaar oud te geven terwijl een nieuwe “maar” 90K kost.
Mijn hoofd is fout hoor, dat geef ik graag toe, maar ergens klopt het niet 😕+1 Cedric .
En zelf voor de 50 jaar moeten we nog afwachten op langere termijn .Daarom vind ik het idd niet waard om 150000€ aan een nieuwe te geven. Dan spreek ik niet over een 50J editie maar bvb nieuwe GT3 fzo.
Heb ik liever een oudere wagen, die zijn waarde behoud. De kosten die je in de periode hebt win je terug tijdens de verkoop ervan.
Dus 80K is het mijn inziens waard voor een 993TT.
Voordeel van een 993 Turbo is dat de prijs na aankoop niet meer zal zakken .
Daar tegenover het onderhoud van een Turbo is prijzig . 😥[quote=”porsche914orange” post=143753]
Iedereen geeft ervoor wat het voor hem/haar waard is. Persoonlijk zou ik geen 150K kunnen geven voor een nieuwe. Geef mij dan maar zo een 993 Turbo en een pre-impact ![/quote]
Double trouble :up: 8)
Ik dacht deze namiddag nog “F*ck man, 80.000 Euro? En wie weet welk wrak is het, of welke kosten heb je er nog aan?”
En zo zie je: iedereen redeneert anders hé? 😉De goed onderhouden exemplaren kosten nu +- 80K.
Iedereen geeft ervoor wat het voor hem/haar waard is. Persoonlijk zou ik geen 150K kunnen geven voor een nieuwe. Geef mij dan maar zo een 993 Turbo en een pre-impact !
@black_pearl: deze kan je nog goed beveiligen. Maar wat dan met een 356 ?Ja akkoord, maar zo een waardevolle Porsche is ook wel een diefstalrisico…
[quote=”Black_Pearl” post=143620]
Zou er zelf niet mee durven rijden, lol[/quote]Ne Porsche dient om mee te rijden hé, blijft wel ne superbak natuurlijk die 993 Turbo zelf na 17 jaar :driver: :driver: :driver:
Ja maar wel één van de meest waardevolle Porsches ook he…
Zou er zelf niet mee durven rijden, lol
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.