Wat merk van banden neem je het best?

Home Forum Porsche Talk Wat merk van banden neem je het best?

• Maker
    Discussie

• Davy Spens
    Deelnemer

Beste,

Ik heb nu momenteel Continental banden en ben daar zeer content van. Zeer stabiel & goede comfort. Alleen zijn de achterste zo goed als versleten. Eventueel terug Continental nemen? Pirelli zijn blijkbaar harde banden. Ik rijd zo’n 15.000km per jaar.

Achter: 265/35 ZR 19
      Voor: 235/35 ZR 19

Welke van deze 4 zou je nemen.

– Bridgestone Potenza RE050A
      – Continental SportContact 3
      – Michelin Pilot Sport 2
      – Goodyear Eagle F1 Asymmetric
      – Pirelli P-Zero

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
      • Ik heb een paar weken terug 2 Bridgestone achterbanden laten monteren. Waren vond ik redelijk geprijsd en zijn toch redelijk goed aangeschreven. Kan uiteraard nog niet zeggen of ze beter zijn dan de Pzero die ik ervoor had opliggen. Na de nodige km’s zal ik hopelijk het verschil wel merken.

bs= Bridgestone? Ja veel mensen zeggen pirelli. Alhoewel ik content ben nu van continentals. Misschien toch maar eens pirelli proberen.

Ik had op mijn vorige P de conti’s liggen en ik was er wel content van.
            Nu heb ik op mijn 996 Pirelli Pzero Rosso en ook daar ben ik tevreden over. Ik vind ze zeer comfortabel rijden. Als ze versleten zijn, zullen het waarschijnlijk opnieuw de Pirelli’s worden.

voor de beste wegligging zonder twijfel !!

gevolgd door de BridgeStone, omdat deze wat harder zijn gaan ze langer mee.
              vroeger lagen er bij mij altijd Pzero op. ook niet slecht, maar zijn soms moeilijk in balans te krijgen bij de bandenboer (build quality?).
              de volgende keer ga ik eens lekker tegendraads doen en yokohama leggen (N-codering my :ass: ).

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.