wat nu met onze oldtimers ????

Home Forum Porsche Talk wat nu met onze oldtimers ????

• Maker
    Discussie

• tenne
    Deelnemer

Als je naar het nieuws luistert ,
      zal je zien , van wat al dat lager is dan EURO 4 zal binnen enkele jaren niet meer op de weg mogen.
      of Europa zal een grote taks hanteren om op de openbare weg te mogen rijden.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
      • Zuff-65 dan sluit je de oldies uit want daar is het LEZ gebied.

[quote=”TheFab post=287049″]Rollie,
          probeer dan wel een centrale locatie te vinden aub[/quote]
          Een tip misschien   :  de meest “centrale “plek voor forummers uit   A’pen ,Limburg -O en West  vlaand- ook Vla Brabant  is aan de  A12 te Boom   met name de Kaai  op een zondagmorgen  

https://www.trattoriakaai.be/  : toffe locatie met voldoende parkeergelegenheid en mooi  gelegen  en via A12 verbinding vrij vlot bereikbaar uit de  4 windstreken  

additioneel eveneens foto van een van de voorgaande C&C  ,zij het reeds van  oktober 2015 

@Peter. 1 kliek, da’s het idee, maar niet de praktijk.
            De man achter de schermen voor de in de lucht hangende C&C is dus inderdaad Rollie. Die kwam op de 24u van Zolder tussen pot en pint met dat idee opdraven, hebben daar wat over gepalaverd, ook wat relevante contacten voor opgedaan. We kennen Rollie immers allemaal als trekker/organisator. Het zit in zijn bloed. Maar ik wou het initiatief van de communicatie aan zijn kant laten. ‘t Is niet aan mij om zijn pluimen in mijn gat te steken 🙂

[quote=”Rollie post=287046″]
            [quote=”GrPeter post=287044″]
            [quote=”bccars post=287041″]…

Het wordt tijd dat we eens een porscheforum cars en coffee organiseren, dan kunnen we mekaar eens in de ogen kijken, en misschien een poging doen de werkelijke personen naar waarde te schatten ipv de altijd wat vertekende online persona.  Ik weet dat er iemand met plannen rondloopt om er eentje te organiseren.  To be continued …
             [/quote]

@bccars
            kleine toevoeging van mijn kant (als webmaster).
            Wij zijn toch 1 grote kliek? De kliek van het PorscheForum toch?

Een PF C&C is een strak plan! Als er bijstand nodig is voor inschrijvingen en dergelijke geef maar een gil we helpen met plezier. 

[/quote]
            ik beken schuld–)) ga eerst een weekje op verlof  in  het buiteland, dan ga ik werk maken van een C&C  , ergens eind oktober-begin november[/quote]

Goed plan!!!

Lap, nu zit het gezeik al tot in een topic als dit, terwijl ik dacht (stiekem hoopte) dat dit exclusief voorbehouden was voor een (vergiftigd topic) als  “stoom aflaten”
                Waar is dat PORSCHE forum gebleven zonder zever, waar liefhebbers van PORSCHE mekaar vonden en van gedachten wisselden over voornamelijk PORSCHE en alles wat daarrond hing. Of dat er nog 90 % zijn durf ik sterk te betwijfelen ondertussen hoor bladerunner.  Meer en meer werd het forum gedomineerd door wereldverbeteraars, zelfverklaarde experten in allerlei domeinen, als het maar NIET over PORSCHE gaat heb ik de indruk.  Wel, je mag mij alvast bij die ondertussen geslonken groep van “90 % rekenen, maar wij slaagden er destijds toch maar mooi in om meermaals RCL ‘s noemde dat toen ( Real Life Café) te organiseren.  Leuk was dat, en toen werd er over PORSCHE gepraat 

Rollie,
                  probeer dan wel een centrale locatie te vinden aub

[quote=”bccars post=287041″]Ik zit niet in het kliekje van Yellow, maar ik zit ook niet in het andere kliekje van die zogezegde 90%.  Wat ik wel kotsbeu ben is die constante oorlog tegen mekaar.
                    Is het zo moeilijk als je iets ziet wat je niet aanstaat om dat gewoon te negeren en voort te klikken ?  VOOR BEIDE PARTIJEN ?  (ik zet dat er maar expliciet bij want er is me in het verleden al verweten dat ik deel ben van het Yellow kliekje)

Het wordt tijd dat we eens een porscheforum cars en coffee organiseren, dan kunnen we mekaar eens in de ogen kijken, en misschien een poging doen de werkelijke personen naar waarde te schatten ipv de altijd wat vertekende online persona.  Ik weet dat er iemand met plannen rondloopt om er eentje te organiseren.  To be continued …

[/quote]
                    +1000

[quote=”GrPeter post=287044″]

Het wordt tijd dat we eens een porscheforum cars en coffee organiseren, dan kunnen we mekaar eens in de ogen kijken, en misschien een poging doen de werkelijke personen naar waarde te schatten ipv de altijd wat vertekende online persona.  Ik weet dat er iemand met plannen rondloopt om er eentje te organiseren.  To be continued …[/quote]

@bccars

Een PF C&C is een strak plan! Als er bijstand nodig is voor inschrijvingen en dergelijke geef maar een gil we helpen met plezier. 
                       [/quote]
                      ik beken schuld–)) ga eerst een weekje op verlof  in  het buiteland, dan ga ik werk maken van een C&C  , ergens eind oktober-begin november

Het wordt tijd dat we eens een porscheforum cars en coffee organiseren, dan kunnen we mekaar eens in de ogen kijken, en misschien een poging doen de werkelijke personen naar waarde te schatten ipv de altijd wat vertekende online persona.  Ik weet dat er iemand met plannen rondloopt om er eentje te organiseren.  To be continued …[/quote]

@bccars

[quote=”bccars post=287041″]Ik zit niet in het kliekje van Yellow, maar ik zit ook niet in het andere kliekje van die zogezegde 90%.  Wat ik wel kotsbeu ben is die constante oorlog tegen mekaar.
                            Is het zo moeilijk als je iets ziet wat je niet aanstaat om dat gewoon te negeren en voort te klikken ?  VOOR BEIDE PARTIJEN ?  (ik zet dat er maar expliciet bij want er is me in het verleden al verweten dat ik deel ben van het Yellow kliekje)

[/quote]
                            +100

Ik zit niet in het kliekje van Yellow, maar ik zit ook niet in het andere kliekje van die zogezegde 90%.  Wat ik wel kotsbeu ben is die constante oorlog tegen mekaar.

[quote=”Bladerunner post=287027″]Kijk YS, 90% van de leden hier op het forum is uw gezeik en uw waardeloze artikels kotsbeu. Over alles en nog wat dien, moet en zal je je gelijk halen, desnoods met onzinnige statistieken, waardeloze persberichten, en fake news. Tientallen interessante forummers hier hebben het pand al verlaten, melden niets meer of lezen enkel nog af en toe een interessant artikel waarvan er hoe langer hoe minder zijn.

90% is niet geïnteresseerd in uw gele objecten die je verkondigd, erger zelfs, je ergert de mensen ermee.

Is het echt zo moeilijk om uw narcistisch niveau wat te temperen?

Het is tegenwoordig zeer triest gesteld op het Belgische Porscheforum.[/quote]

Gelijk halen? Niemand verandert gemakkelijker en vaker van mening dan ik. Mits overtuigende, correcte argumenten. Persberichten komen bijna altijd uit DS of VRT, niet uit Congo of Russia Today…. Tientallen forummers, echt?

Eerder 99,99% als ik zo zie welke rouwtinten de overgrote meerderheid kiest voor zijn/haar voertuig. Als je tegenwoordig een leuke lakkleur ziet rijden, is het wis en zeker een oudere auto. Ik hou het op “confronteren” eerder dan ergeren. De waarheid kwetst soms.

Narcistisch, echt? Dat is tegenwoordig het one-fits-all-modewoord om iemand te kunnen neerhalen, een beetje zoals reductio at hitlerum. Een goede vriendin van mij is van mening dat àlle mannen narcisten zijn, inclusief haar eigen zonen. Dat laatste klopt absoluut niet, die jongens hebben gewoon een eigen leven. Volgens mij raakt ze snel verstoord door iedereen (M/V) die het niet roerend met haar eens is. Misschien hebt u hetzelfde probleem. Net als die malle woke schrijfster die door Herman Brusselmans laatst op de kast gejaagd werd omdat hij het foute N woord uitsprak, dat de N zelf wel mogen gebruiken. 

“Tegenwoordig zeer triest”, dat doet mij dan weer aan uitspraken van zure leraars denken. 

Oei, ik behoor blijkbaar tot de minderheid van 10%
                                  Voor mij mag die cafépraat wel hoor
                                  Met wat korreltjes zout, drinken we meer 

+ 1 

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.