wat te kiezen ??

Home Forum Zeverhoekje wat te kiezen ??

• Maker
    Discussie
  • Ik momenteel op zoek naar een nieuwe dagelijkse wagen.
    Het begrip dagelijks is wel relatief daar ik in de week met de fiets naar het werk ga en in het weekend een volle garage posche’s staat te lonken. 😆 😆

Gewoon iets leuk voor tussenin.

Ben aan het twijfelen tussen een Golf 5 GTI en een mini JCW.

Heeft er iemand ervaring met één van deze wagens??
    Persoonlijk denk ik dat de mini meer fun geeft en de golf kwalitatief een stuk beter is…

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • dat is nog geen 300 km per maand , de moet je met de fiets doen

alvast bedankt voor de reactie’s !

Zeg mannen, ik moet ook eens aan de portemonnee denken 😆

Heb idd ook al gedacht aan een evo of wrx maar die komen mij te duur uit wat taks ect betreft.
        Ik doe toch maar 3000km op een jaar.

Heb al enkelen gesproken met dergelijke wagens en die vertellen mij dat deze bakken wel flink wat centjes kosten in onderhoud en dergelijke

Wim

Je hebt chauffeurs en chauffeurs. 😆 😉

911_NL schrijft:

porsche914orange schrijft:
            [quote]Ben aan het twijfelen tussen een Golf 5 GTI en een mini JCW.

… de Mini zou ik laten staan ❗

Maar mocht je dat toch willen, dan heb ik nog wel een “fully loaded” 2009 Cooper Clubman S voor je in de aanbieding, Circa 50Dkm op de teller en nog geen 3000 Km met de nieuwe motor gereden :idea:[/quote]

op 47000 al nieuwe motor ???????????????????

Wim

Sigrid schrijft:

heerlijk. Maar dat overstijgt niet de steeds terugkomende kosten voor mankementen.

Verklaar je eens nader. 💡

Wim

911_NL schrijft:

Toch niet door de reden van Harald hè. 😉

En als het voor het plaatsgebrek is, heb je gelijk.
                Verder een hele fijne rijmachine.

Mini gauw voorbij lopen. Leuke auto, een jaar gehad, maar alleen maar problemen.
                  Hoe het rijdt: heerlijk. Maar dat overstijgt niet de steeds terugkomende kosten voor mankementen.

porsche914orange schrijft:

Ben aan het twijfelen tussen een Golf 5 GTI en een mini JCW.

Maar mocht je dat toch willen, dan heb ik nog wel een “fully loaded” 2009 Cooper Clubman S voor je in de aanbieding, Circa 50Dkm op de teller en nog geen 3000 Km met de nieuwe motor gereden 💡

Of een lekker Subje (kom maar eens langs en overtuig jezelf) 😈

mitsu lancer evo X (kan proefritje regelen) 😆

Wim

Ik weet niet of de Golf beter nis dan de Mini, heb alles al gereden, en moet nu op dit moment schrijven dat de mini goedkoper is in onderhoud als de Golf.
                          Terwijl de mini CooperS nog extra voorzien is van een Works fase 1 poeli, dus nu 185 pk heeft i.p.v 163.

Maar wil je echt goedkoop rijden, ga dan voor de Mazda 2.0 Sport Active met 160Pk, alle opties en heeft ons op 6 jaar totaal geen problemen gegeven en bijna geen kosten aan onderhoud.
                          Wil je nog wat sneller, dan is daar ook de turbo van met 250PK. 8)

maar dit is mijn menig hè, en succes met de zoektocht. 💡

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.