Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 996 › Wat vinden jullie van deze 996 ??
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Tresonie Jochen.
-
MakerDiscussie
-
30 oktober 2013 om 01:01
-
MakerDiscussie
-
Ik heb per mail 27.500 € verkregen.
Leder herdoen is geen probleem, in Drongen voor 2 k € is dat te doen.
Probleem is alle plastieke rommel.Reden om NIET tee doen.
Interieur zal zeker niet meer kraak vrij zijn als alles open en dicht is gemaakt, en ben allergisch aan bijgeluiden !!!
En als je de kost erbij telt, komen er terug veel standaard op het toneel, standaard in betere combi.Dus laten staan….. :salut:
[quote=”Mushroom” post=147391]?? Op die link staat hij nochtans aan 29.996 😕 [/quote]
Klopt, maar mijn kennis is ter plaatse geweest en hij mocht weg voor 26.996 euro.
Op hun eigen website staat hij nog 32.996 euro. (Misschien denkt hij dat Nederlanders meer geld hebben 😛 )Prachtige wagen tot de deur openging zei mijn kennis.
Wat men hier ook allemaal zegt over de kleur, niemand moet hem blijkbaar hebben.Een make-over is ook geen oplossing want dat zou een duur kostenplaatje worden.
[quote=”luc993cabrio” post=147399]Interieur kleur zou ik ook niet direct kiezen, anders wel mooie P. Die andere die RS heeft zien staan in Brugge staat al zeker 2jaar te koop!!![/quote]
Is iets van waar Luc!
Verbeter mij aub, mij is verteld: is particuliere verkopen en verkocht geweest en teruggenomen wegens geplofte motor, dan een tijd door de verkoper bijgehouden en nu weer te koop…Es gaan zien en test laten uitvoeren?
in real life ziet dit kleur er inderdaad heel wat anders uit dan op foto. Als je het zelf graag ziet en niet van plan bent om binnen de kortste keren terug te verkopen moet je ervoor gaan.
@Luc, stond “u” cayenne nu ook al niet zo lang te koop? :think:Interieur kleur zou ik ook niet direct kiezen, anders wel mooie P. Die andere die RS heeft zien staan in Brugge staat al zeker 2jaar te koop!!!
heb ook een “rood” interieur het geeft niet op foto’s maar in het echt valt dat zeker mee, het is meer bruin dan vlammend rood. Vind dit interieur zeker mooi, smaken verschillen natuurlijk.
Zou hem ook niet laten staan, bovendien alles kan, garantie, inruil en ze willen hem zelfs kuisen!?!
:think:Ik vind het interieur wel geslaagd met zwarte buitenkleur
?? Op die link staat hij nochtans aan 29.996 😕
Niettemin, ‘t is niet iets wat ik zou nemen, maar ik zou er hem ook niet laten voor staan.
Ik herinner me nog een discussie een tijdje geleden over de “beperkte reeksen van Porsche” waarin ik zei dat alles altijd smaakvol was, het tegenargument was dat je voor dezelfde prijs zelf één kon samen stellen VOLLEDIG naar je eigen zin.
Wel.
Dit is er zo eentje…
Geef mensen de keus en ofwel is ‘t altijd hetzelfde (zwart/zwart/zwart), ofwel gaan ze compleet loos, zoals die hierboven dus.De Porsche 4S bij Van Leuken staat al lang te koop hoor. Had een kennis die ook al een tijdje op zoek is naar een 4S en speciaal naar Vucht was gereden.
De kleur blijk inderdaad de dooddoener te zijn waarom de wagen nog steeds te koop staat.De staat van de wagen was top, weinig km, volledige historiek, mits 500 euro extra een vol jaar garantie.
Hij is ondertussen al gezakt van 29.996 euro naar 26.996 euro. Op hun website staat hij nog steeds voor 32.996 euro.Vandaag bij het afhalen van deVito gezien dat er een 996 4S op de parking staat.
Grijs zwart, Mercedes Nachtgaele Brugge.Moet mij aansluiten bij de meeste hier, prachtige wagen maar het interieur kan mij ook niet bekoren….al een chance dat smaken en kleuren verschillen hé :happydance:
Mooie 996 4S!! Kleur van het interieur maakt hem speciaal. Als ik een goede raad mag geven, zorg dat je een jaar garantie erbij neemt. Weet waarvan ik spreek, heb de mijne nu 4 maanden en al verschillende problemen gehad, tot nu toe allemaal onder garantie vervangen. Hij had ook slechts 80K Km.
Oeps :bounce:
Dit is geen rood, is gewoon bruin dat heel goed meevalt !
(zelfde interieur als de mijne ! )
Ook al ben ik geen bruin liefhebber, ik was direct verkocht aan dit interieur !
Zou goed zijn carpass bekijken. Als hij al even stilstaat en daardoor aan zijn weinige kilometers komt zou je wel wat kosten kunnen verwachten. Als hij enkel voor plezier dient kan dit natuurlijk wel.
Verder prachtige wagen enkel interieur spreekt mij niet aan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.