Wat vinden jullie van deze 996 ??

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Wat vinden jullie van deze 996 ??

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • jan

[quote=”Gunn” post=147353]Nice !
      En waar zien jullie dat “rode” interieur buiten de bruin/rode schemering door de ramen ?
      Prijs is zeker fair voor zijn weinige km’s.[/quote]

op ‘meer foto’s klikken’

[quote=”Jochen” post=147313][quote=”S2″ post=147312]Ik vond hem heel mooi … tot ik het interieur zag 🙂 Ik ben echt geen liefhebber van de Porsche rode interieur, geef mij maar Savannah, donkerblauw of zwart.[/quote]

Heb ook dubbel gevoel bij dat interieur, en ja wat na 1 jaar of 2 jaar ……

Wederverkoop zal ook wel minder goed zijn denk ik ?[/quote]

+1 Jochen!

Volledig laten herbekleden is…

Nice !
          En waar zien jullie dat “rode” interieur buiten de bruin/rode schemering door de ramen ?
          Prijs is zeker fair voor zijn weinige km’s.

[quote=”S2″ post=147312]Ik vond hem heel mooi … tot ik het interieur zag 🙂 Ik ben echt geen liefhebber van de Porsche rode interieur, geef mij maar Savannah, donkerblauw of zwart.[/quote]

Heb ook dubbel gevoel bij dat interieur, en ja wat na 1 jaar of 2 jaar ……

Wederverkoop zal ook wel minder goed zijn denk ik ?

S2

Ik vond hem heel mooi … tot ik het interieur zag 🙂 Ik ben echt geen liefhebber van de Porsche rode interieur, geef mij maar Savannah, donkerblauw of zwart.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.