Wat vinden jullie van deze kleur op een 964 Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Wat vinden jullie van deze kleur op een 964 Targa

• Maker
    Discussie
  • Deze 964 Targa
    staat al enorm lang te koop. Prijs is hoog maar wegens de staat en km’s begrijp ik de verkoper zijn vraagprijs.
    Echter, ik denk dat hij problemen heeft hem te verkopen wegens de kleur.
    Een tijdje terug was er een identieke te koop in het zwart/zwart en die is uiteindelijk verkocht voor 32.000 euro. De vraagprijs was eerst 34.000.
    Bovendien was die zwarte minder origineel (o.a. H&R + 18″) , deze heeft alles origineel , op de foto’s staat hij met 18″ turbo look velgen maar de wagen wordt verkocht met de originele cup1 velgen.

De vraag : wat vinden jullie van de kleur?
    Op het Duitse Porsche forum is het voor de meesten een “big NO NO”

Hier ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • [quote=”stefx911″:1fl5ssmq]Voor de meeste auto’s vind ik wit maar niks.
      [/quote] 😯 😕

Ga je mond met zeep spoelen Stef

Voor de meeste auto’s vind ik wit maar niks.

Een witte 911 daarentegen is toch prachtig niet ?

Ik vind wel een witte wel echt perfect moet staan, kleine onvolmaaktheden vallen harder op en doen meer afbreuk aan de wagen dan bij een andere kleur..; mijn mening hé

ivm de airco dacht ik dat dit standaard was op een 964

[quote=”993S”:a8j8ero6][quote=”Setakira”:a8j8ero6]
          Ik denk dat hij het geluk moet hebben om een “rare” freak te vinden die deze wil overnemen, een beetje té opvallend…[/quote]

Oei , oei Seta , als ik die dan zou kopen dan weet ik al wat ik ben.
          Ach , da wist ik zo ook al 8) [/quote]

Wat dat van “rare” of van “freak” 😛

Wel diene witte zie ik nu wel graag sie, terwijl ze op het nl forum altijd zeggen: met nen witte blijft men zitten… en zo heeft iedereen zijn smaak 😀 wink: )

@993S
          : ‘t Is wel eens iets anders dan zwart hé 😉

[quote=”stefx911″:20ifyqsj]Das ene sonder airco! Vreemd![/quote]

Lijkt me helemaal niet vreemd… zijn wel meer 964’s zonder airco hoor… Ik heb er hier al verschillende gehad… de witte 964 targa was trouwens ook zonder airco.

[quote=”mcklusky”:3d2ramc9]Deze weet ik nog staan.

Ik ben nog niet ter plaatse gaan kijken maar ken de verkoper wel, heb er ooit enkele sets porsche velgen gekocht en naar een 911 gaan kijken…
              De wagen is van eind 1991 en heeft 126000km op teller staan, moet 22995€ kosten maar ik vermoed dat hij nog een ruime marge heeft…

KLIK HIER VOOR MEER[/quote]

Das ene zonder airco! Vreemd!

993S,

als jij deze Targa mooi vindt en je hebt een goed gevoel bij de staat van de wagen, dan mag je ni twijfelen…er zijn zoals je al aangaf weinig 964 targa’s verkocht en dus zeker niet in deze kleur….’t is een eye-catcher 8) dat wel, maar het heeft wel wat…het “mag” bij deze auto. Ik vind dat Mint Green de 964 goed staat. Had ik een mooie RS gevonden in die kleur, ‘k had ‘m ook ni laten staan.

Trouwens, je gaat er toch niet elke dag mee rijden…so who cares?…op een leuke zondag met deze blitse kar rondrijden heeft vast z’n charme 😉

Het is wat de zot of liefhebber er wil voor geven.
                  Heb ook ooit een 911 2.7 targa gekocht omdat het een koopje was, nu 2 jaar later wil ik haar perfect hebben en ze zal me uiteindelijk ook meer dan een miljoen kosten schat ik.
                  iemand die ik ken zijn 2.4 T targa zal er bijna 2 miljoen gekost hebben als hij af is binnenkort.
                  Dus voor de ene veel geld, voor de andere zijn droom of passie 🙄

3 delige velgen met het hart in antraciet grijs of zwart en de Carrera sticker weg en dit is in mijn ogen een prachtbak.
                    Maar om welke reden die prijs zo hoog is kan ik niet zo goed begrijpen 😕
                    Zelfs die bijna 62.000km praten deze prijs niet goed.

Deze weet ik nog staan.

Ik ben nog niet ter plaatse gaan kijken maar ken de verkoper wel, heb er ooit enkele sets porsche velgen gekocht en naar een 911 gaan kijken…
                      De wagen is van eind 1991 en heeft 126000km op teller staan, moet 22995€ kosten maar ik vermoed dat hij nog een ruime marge heeft…

KLIK HIER VOOR MEER

En zeggen dat ik den deze voor een stuk minder als de helft verkocht heb 2 jaar geleden… en dan nog een originele Belgische wagen met volledigen boek…

Ik vind dat kleurtje zeker en vast iets hebben! 🙂
                          Als hij echt zeer zuiver staat en als je al lang naar ene op zoek bent zou ik zeker niet twijfelen!

SidewindR.

[quote=”MichM3″:rsk9jtzr]Hey 993S,
                            ik heb altijd gedacht dat dat Turkish Blue was…ik heb dat es in 911&Porsche World gelezen, lang geleden…ik dacht trouwens ook dat het een originele 964RS kleur was. Heb dit effe onderzocht en blijkt dus van niet…deze kleur is dan wel redelijk populair geweest op de RS, niet?
                            [/quote]

klopt Mich, de L22R kleur was tamelijk gevraagd bij de RS 964.
                            Een goede vriend van mij heeft zo eentje gehad was ook bijzonder gesteld op zijne Mint groene. Toen ik hem de foto’s liet zien van deze Targa was hij direct verkocht.

Ivm de waarde van een 964 Targa , een goede Targa met weinig km
                            kan je niet meer vinden onder de 30K euro. De “echte” beugel targa is
                            in zijn laatste 2 productiejaren (92+93) zeer weinig verkocht. Nu begint er meer en meer vraag te komen naar de “originele” targa maar veel mensen willen graag de allerlaatse hebben met al heel wat moderne dingen zoals ABS en Airbags. Vandaar de sterke steiging de laatste tijd.
                            Ik ben al een klein jaar op zoek naar een 92 of 93 Targa en heb er al heel wat gaan bekijken . Een tijdje terug nog eentje bij een Porsche dealer in Belgie. Wagen moest 28500 euro kosten.
                            Had 104000 km en was herspoten op verschillende plaatsen met serieus kleurverschil tot gevolg. Ook was het int. niet echt fris. En er waren nog een boel kleine dingen die me stoorde. Na mij is er nog een persoon naar komen kijken en die heeft hem gekocht voor de vraagprijs.

[quote=”993S”:2q47t7v9][quote=”MichM3″:2q47t7v9]…is dat niet het Turkisch Blue van de 964RS??
                              [/quote]

kleur code is L 22 R , voor de kenners betekent dit Mint groen.
                              😆

Bedankt voor de reactie’s , valt redelijk positief mee. Ik zie de wagen ook
                              graag en ga er binnenkort is naar kijken. De prijs is echter wel extreem.[/quote]

Hey 993S,

ik heb altijd gedacht dat dat Turkish Blue was…ik heb dat es in 911&Porsche World gelezen, lang geleden…ik dacht trouwens ook dat het een originele 964RS kleur was. Heb dit effe onderzocht en blijkt dus van niet…deze kleur is dan wel redelijk populair geweest op de RS, niet?

993S die kleur staat echt wel goed bij u, persoonlijk vind ik het ook wel mooi en zeker als je weet dat er niet te veel van zijn

[quote=”Setakira”:10m82ahr]
                                  Ik denk dat hij het geluk moet hebben om een “rare” freak te vinden die deze wil overnemen, een beetje té opvallend…[/quote]

Oei , oei Seta , als ik die dan zou kopen dan weet ik al wat ik ben.
                                  Ach , da wist ik zo ook al 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.