Wat vinden jullie van deze kleur op een 964 Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Wat vinden jullie van deze kleur op een 964 Targa

• Maker
    Discussie
  • Deze 964 Targa
    staat al enorm lang te koop. Prijs is hoog maar wegens de staat en km’s begrijp ik de verkoper zijn vraagprijs.
    Echter, ik denk dat hij problemen heeft hem te verkopen wegens de kleur.
    Een tijdje terug was er een identieke te koop in het zwart/zwart en die is uiteindelijk verkocht voor 32.000 euro. De vraagprijs was eerst 34.000.
    Bovendien was die zwarte minder origineel (o.a. H&R + 18″) , deze heeft alles origineel , op de foto’s staat hij met 18″ turbo look velgen maar de wagen wordt verkocht met de originele cup1 velgen.

De vraag : wat vinden jullie van de kleur?
    Op het Duitse Porsche forum is het voor de meesten een “big NO NO”

Hier ?

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • [quote=”MichM3″:123s4fha]…is dat niet het Turkisch Blue van de 964RS??
      [/quote]

kleur code is L 22 R , voor de kenners betekent dit Mint groen.
      😆

Bedankt voor de reactie’s , valt redelijk positief mee. Ik zie de wagen ook
      graag en ga er binnenkort is naar kijken. De prijs is echter wel extreem.

voordeel is wel dat je ermee elke dag zelfs op superhete zomerdag altijd FRIS uitziet 😛

Met zwarte velgen en chromé buitenrand wordt dit een sublieme wagen .
          Geloof me vrij 😉

ken

[quote=”porschke”:12g8fx4f]Laat die wagen nog een 10-15 jaar onder een zeil staan en de mensen gaan die oldtimer wel apprecieren.
            Denk dat ze nog te jong is voor dat kleur en die prijs.
            [/quote]

ik vind da kleurke ook ni mis en wat Porschke zei zal zeker kloppen 😉

Moest ik verzamelaar zijn en bijgevolg het geld er voor hebben zou ik hem wel kopen denk ik. Ik vind het best een mooie kleur om naar te kijken, maar om er zelf elke dag in gezien te worden ? no thank you…

en ik dacht idd dat het “turkish blue” is

De kleur zou wel eter staan op een coupe denk ik…

Laat die wagen nog een 10-15 jaar onder een zeil staan en de mensen gaan die oldtimer wel apprecieren.
                  Denk dat ze nog te jong is voor dat kleur en die prijs.
                  Vindt het anders niet misstaan op foto

…is dat niet het Turkisch Blue van de 964RS??

ik vind het een prachtige kleur…maar daarom wil ik nog niet de prijs betalen die hier gevraagd wordt…. 🙄

S2

Walgelijk zou ik het niet noemen, wel veel te opvallend en allesbehalve mooi in mijn ogen.

Dus dan maar stemmen op “valt wel mee”. De andere zijn zo extreem 🙂

Ieder zijn goesting maar dit is toch wel een beetje te fel, zelfs voor een Duitser 😉 .

Prijs is inderdaad wel enorm hoog desondanks de kilometers. Maar ik ken niet de waardes van Targas, zijn deze dan hoger dan cabrios?
                        Voor deze prijs heb je al een zeer mooie 993cabrio…

Ik denk dat hij het geluk moet hebben om een “rare” freak te vinden die deze wil overnemen, een beetje té opvallend…

enkele grotere foto’s , kleur is Mint groen :

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.