Wat vinden onze vrouwen van De Porsche

Home Forum Zeverhoekje Wat vinden onze vrouwen van De Porsche

• Maker
    Discussie
  • Misschien eens een leuke gedachte om een topic te geven van wat ons vrouwtje denkt van onze Porsche.

Voor mijn vrouwtje staat hij soms lelijk in de weg als ze de garage wil dweilen 😀 Ze gaat wel graag mee maar wil er zelf niet mee rijden , bang om iets stuk te maken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Veel naar evenementen gaan , dan zie je ze wel (denk aan Motorshow Essen , Techno Classica Essen , Porsche treffen Dinslaken , etc) 😉

BTW :Van harte welkom hier Frostje

Mijn vriendje heeft een 924 gehad uit ,76. Ondertussen is ie al jaren verkocht maar ik mis em wel…

Nu heb ik mijn eigen 924 en hij noemt het een Koekblik, Oud Barrel etc. Hij is niet echt een Porsche fan maar volgens mij rijdt ie er hartstikke graag in 😉 Is altijd naar elk evenement mee geweest en wil nog eens een Echte 959 zien..

Een RS4 is anders ook wel een bangelijk maschien !

Maar om te beginnen had je deze rit dan al moeten missen hé 😉

Ja Olaf, alles prima ! Tot volgende zondag 8)

Hey Dirk! Lang geleden!! Alles goed?
              En idd, groot gelijk dat je de 4S niet weggedaan hebt! 😉

Groetjes!

Dat was idd een zeer verstandige zet van haar 😉

Marianne ligt zelf zeker niet wakker van Porsches, al is ze er uiteraard wel meer op gaan letten, het laatste jaar. Dikwijls zegt ze dat ze er eentje gezien heeft, maar op de vraag “een nieuwe of zo eentje lijk de mijne?” antwoordt ze steevast met “ziet er allemaal tzelfde uit”.

Er zelf en alleen mee rijden : nee, bang om iets te mispeuteren qua alarm of parkeren. Ze heeft er al eens mee gereden met mij als passagier en ik moet zeggen dat dat zonder haperen ging, ik moest ze zelfs intomen !

Helaas is ze nogal snel onpasselijk als er heftig gereden wordt, vooral heftig remmen doet haar maag draaien, daarom dat ze zo niet wakker ligt van pleziertochtjes, waar ik graag eens volle bak optrek en bochten induik…

Maar ze is zeker niet anti, toen ik overwoog de 4S te verkopen voor een Audi RS4, zei ze dat ik die Porsche gewoon moest houden, dat ik ‘m ging missen. Wel, ze heeft wel gelijk 😉

[quote=”Setakira”:24v09ctm]niet zo zeer het krasje maar misschien de gevolgen van het krasje waar ze bang van is 😉 [/quote]

dat zet ik hier niet zwart op wit, kan later tegen me gebruikt worden 😆 😆 😆

😉

Anoniem

:mrgreen:

niet zo zeer het krasje maar misschien de gevolgen van het krasje waar ze bang van is 😉

Men vriendin moet er soms mee rijden als ik wat teveel op heb, maar meerijden doet ze liever zegt ze….

waarschijnlijk wat bezorgd om er een krasje op te maken 8)

Ze vinden het allemaal super zolang ze er zelf mee kunnen en mogen rijden.
                            Wanneer dat niet meer het geval is is Porsche ineens niet meer goed genoeg en gevaarlijk 👿

Anoniem

Heel positief zou ik zeggen. Mijn vriendin heb ik zelfs zover gekregen om met onze 951 ‘t circuit van Zolder onveilig te gaan maken. 😆 En op de 993TT zit ze ook te wachten om er eens mee te kunnen rijden (op de openbare weg). Als ‘t zover is zal ik jullie wel laten weten wanneer je de vuilbakken zeker niet op straat mag laten staan omdat de deksels er anders wel eens zouden kunnen afvliegen, hahahahahaha !

😆 😆 😆

ken

vele postieve reacties van de meeste vrouwen toch

mijn ex was er niet zo weg van… om eerlijk te zijn… ze vond het wel beetje tof maar dat was het ook… niet meer of minder…

mss was het ook daarom dat het niet meer ging 😕

[quote=”porschke”:pua586yn]de vrouwen die ik ken zijn meestal verzot op porsche maar als ze de MGB zien kijken ze zelfs niet meer op naar mijn bijoukes en willen ze met de MG gaan rijden 👿 🙁 [/quote]

…Maken dat je andere vrouwen leert kennen… 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.