Wat vinden onze vrouwen van De Porsche

Home Forum Zeverhoekje Wat vinden onze vrouwen van De Porsche

• Maker
    Discussie
  • Misschien eens een leuke gedachte om een topic te geven van wat ons vrouwtje denkt van onze Porsche.

Voor mijn vrouwtje staat hij soms lelijk in de weg als ze de garage wil dweilen 😀 Ze gaat wel graag mee maar wil er zelf niet mee rijden , bang om iets stuk te maken.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • de vrouwen die ik ken zijn meestal verzot op porsche maar als ze de MGB zien kijken ze zelfs niet meer op naar mijn bijoukes en willen ze met de MG gaan rijden 👿 🙁

Dat postzegels verzamelen ook een hobby is…. 🙄

Die van ons vindt “die met de rechte lichten” het mooist 😉 …daarmee bedoelt ze dus alles tot en met de 964 😆 …en de Boxster vindt ze ook heel mooi natguurlijk zoals vele madammen.

Toch heeft ze al aan de lijve ondervonden dat de meer hedendaagse modellen veelmakkelijker rijden. Vandaar dat ze ook geen moeite heeft met een 996 ofzo…de tijd staat immers niet stil hé!

Een jaartje terug moest ik toch es ferm lachen…ik vroeg haar om te kijken in de garage of de motor geen olie lekte. Ze gaat kijken maar ik hou haar in ‘t oog en ik zie haar de vloer aan de voorkant van de garage bekijken…”Nee, alles ok” zegt ze wanneer ze terugkomt… Ik antwoord haar met de retorische vraag: “ben je zeker??…waar ligt de motor in de Porsche??…” 🙄

Het vervolg ga ik niet posten…want jullie raden het al: het was toch mijn fout dat zij verkeerd gekeken had…tja, women 😆

Anoniem

De mijne vindt het allemaal wat overbodig…maar laat me doen…en heeft er dit weekend zelfs mee gereden…en vond het “Hmmm…rijdt niet slecht…klinkt bijna zo goed als mijn alfa….”.

Mijn vrouw heeft me overhaald om ene te kopen. Wat wil je nog meer ? 8)

Hab van mijn vrouwke zelfs een tweede mogen kopen… dat zegt wel genoeg zeker ?

De mijne vindt het allemaal prachtig en trekt zelf mee aan de Porsche kar…kan er ni van klagen eigenlijk 😀

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.