Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.

Home Forum Zeverhoekje Wat voor auto’s buiten Porsche heb/had je.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Maar ruim 25 auto’s is wat veel om te posten denk ik, ook al zal ik de afbeeldingen vinden op het internet. 😉

Maar mijn eerste 4 op 2 jaar tijd waren deze.

Simca rally 2

Volvo 123 GT

Audi 100 GLS

Audi 100 Coupe

Kleuren kloppen met mijn eigen auto’s uit die periode.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 295)
      • of hij denkt hetzelfde van u als jij uw wagen op de oprit laat draaien :happy:

:happy: eigen schuld want die zit naar uw inrit te kijken en stelt zich dan voor dat hij met uwe Porsche aan het rijden is :mrgreen:

Wil dan PLEASE….. iemand mijn buurman zijnen oude legertruck kopen zodat deze niet meer te pas en te onpas diejen boecht zit op te starten en dan zitten gas te geven. :bounce: :bounce:
            Ik denk dat hij stiekem klaarkomt, telkens hij in zijnen truck zit. :what:

ik was ook al verwonderd wat een prijzen op MILWEB en niet MILFweb hé 😆

Wim

En voor zo eentje zit je snel om en nabij de 25k

Wim

Nee, deze gaat helemaal origineel worden/blijven.

Prijzen gaan de laatste tijd wel een beetje op Porsche prijzen lijken. 😆

Voor deze wrakken vragen ze ook al rond de 6K

Binnenkort nieuw onderwerp : ” Dodge WC51 met Porsche onderdelen project”

😳

dat IS me wat :mrgreen:

Ge hebt er pressies al een paard mee geramd want zen hoefijzer hangt er nog aan :think:

Hoewel wat GOOD LUCK voor BAD LUCK kan nooit kwaad 😆

Bruute bak :coolness:

Te gek voor woorden, met mijn modelbouw achtergrond kan je mij altijd plezier doen met wat bommen en granaten :relaxman:

Wim

@Eric, volgende week zaterdag gaan we hem ophalen. :relaxman:

en echt 1 op 1, ge kent ons toch, als ut int kopke zit komt er ut ook uit. 😉

Wim

[quote=”Rocco” post=181597] Of misschien om de weg vrij te maken in de tunnels :mrgreen: :happy:[/quote]

Zwijg mij daarover, als ik weg moest voor Timo 2x Zeeuws Vlaanderen niet uit gekomen. :bounce:

Ik wil hem toch eerst zien voordat ik het geloof Wim, het is toch op schaal 1/1 ? :engeltje:

😯 wim gaat oorlog voeren in Polen 😆
                                  proficiat met je grote aanwinst

Is de invasie van Belgen je naar het hoofd gestegen dat je ons hiermee gaat afstoppen ? Of misschien om de weg vrij te maken in de tunnels :mrgreen: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 295)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.