Wat zie je in het Zwarte Woud

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Wat zie je in het Zwarte Woud

• Maker
    Discussie
  • De prijs van de koekoeksklok is aangepast omdat er Porsche opstaat :mrgreen:
    DSCF5497.jpg

DSCF5498.jpg

DSCF5497-2.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Is leuk sturen daar, met de Romantische Strasse voor de heen en/of terugweg ook. De Frisch Luft is daar heerlijk tussen al die naaldbomen. Ben er es geweest toen ze in bloei stonden in het voorjaar, van die pollen all over in de cabrio, wel een mooi gezicht, maar met hooikoorts kun je er wellicht beter wegblijven in het voorjaar. :driver:

Wie heeft de grootste? :wtf:

koekkoek.jpg

Het is altijd grappig te zien wat voor prijzen ze vragen voor iets als er porsche op staat.Ik moet wel zeggen dat het in de zomer fantastisch moet zijn om daar met de porsche rond te rijden .

@ Dst dan breng ik voor u een klok mee :mrgreen: 😀

Je hebt toch uitgeklokt :mrgreen:

XXX

Doe ik deze topic open met de hoop iets leuks te zien dat uit het zwarte woud komt lopen :think: zodat mijn grijze werkdag wat opgefleurd wordt…

De bakermat van de klokken .
              Ooit eens verplicht naar zo’n museum moeten gaan in het zwarte woud . 👿 😥
              Er zijn leukere dingen !

DSCF5499.JPG

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.