waterpomp stuk

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 waterpomp stuk

• Maker
    Discussie
  • hallo, iemand die me de +- kostprijs kan zeggen voor het vervangen van de waterpomp van een 996 van 2003? 🙁

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Humor is blijkbaar niet aan deze user besteed 😥
      Zal hier een slotje opgooien en dan kan Kathrien zich misschien alsnog eens voorstellen met een fotootje en misschien een hapje en een drankje 😉

[quote=”marc-marleen” post=91899]Prijs kan schommelen afhankelijk hoe je jezelf voorstelt.
        Idem hier…
        Stel u zelf en de 996 netjes voor , foto van 996 erbij, enz….en je zal tips en andere richtprijzen krijgen .
        En iedereen zal u welkom heten

Mvg,

Marc[/quote]

haha ach zo marc, dus omdat ik gewoon een vraag stelde zonder mezelf dadelijk uitgebreid hier op het forum te gooien met al mijn foto’s en informatie vinden jullie het normaal iemand de stuipen op het lijf te jagen en informatie door te geven die totaal niet klopt en 4x zo hoog is als de prijs wat het inderdaad kost…
        juuj wat een leuke 2 mensen heb ik hier dadelijk ontmoet op dit forum, nee hier bedank ik voor!!
        en btw, WAT EEN ZEVER!! ik ben zelf nog nooit in deze garage geweest! heb gewoon mijn naam gezegd en prijs gevraagd! en ik heet niet koningin kathrien ofzo… als je iets van auto’s kent weet je dat een waterpomp nooit 3500euro kost excl btw!! beter zwijgen als je van niks weet he marc…!

Prijs kan schommelen afhankelijk hoe je jezelf voorstelt.
          Idem hier…
          Stel u zelf en de 996 netjes voor , foto van 996 erbij, enz….en je zal tips en andere richtprijzen krijgen .
          En iedereen zal u welkom heten

Mvg,

Marc

[quote=”marc-marleen” post=91896]Misschien kennen ze U daar en heb je korting gekregen…….[/quote]

korting?? van 4200euro incl btw naar 750euro incl. btw…
            amai dan zouden ze mij wel heel graag hebben! 😛
            nee denk dat 3500euro wel lichtjes overdreven is voor het vervangen van een waterpomp!

Misschien kennen ze U daar en heb je korting gekregen…….

[quote=”etieke” post=91893]+/- 3500 €[/quote]

huh? hoe kom je aan dit berdrag?
                ik heb 2min geleden de porsche garage in geel gebeld, zij zeiden:
                340euro pomp
                90euro riem
                250euro montage

excl. B.T.W. wel te verstaan !!!

+/- 3500 €

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Het onderwerp ‘waterpomp stuk’ is gesloten voor nieuwe reacties.