waterpomp stuk, revisie mogelijk?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 waterpomp stuk, revisie mogelijk?

• Maker
    Discussie
  • Heb nu horen zeggen dat men waterpompen ook reviseerd?
    Weet iemand een adres ofzo?
    Nieuwe pomp kost wel veel vindt ik en revisie is ook zo goed als een nieuwe normaal he.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • ja ga nog een week wachten om er nog is naar te sturen, normaal is het op 2 weken van Duitsland wel hier denk ik, hoop ik.
      nadeel is wel dan is men verlof juist gedaan om het te monteren.

[quote=”wekki”:6kxcma15]ja ze heeft ondertussen gereageerd gehad, en heb toen overschrijving gedaan en ging het opsturen zodra het geld op haar rekening staat.
        Maar ze heeft nu niets meer laten weten.
        Heb nochtans mail gestuurd om te vragen of ze betaling ontvangen had en dat ze het opgestuurd heeft.
        hoor nu al meer dan een week niks meer ervan 🙄 [/quote]

das typisch
        t pakje ligt waarschijnlijk morgen of zo in je bus…

ja ze heeft ondertussen gereageerd gehad, en heb toen overschrijving gedaan en ging het opsturen zodra het geld op haar rekening staat.
          Maar ze heeft nu niets meer laten weten.
          Heb nochtans mail gestuurd om te vragen of ze betaling ontvangen had en dat ze het opgestuurd heeft.
          hoor nu al meer dan een week niks meer ervan 🙄

[quote=”wekki”:292iw8ir]heb mail gestuurd voor pomp en pakking maar hij reageerd niet ??
            wel in’t engels, mischien kan er hier iemand duits?[/quote]

Ja , ikke.
            Contacteer me dus maar als je mijn hulp nodig hebt 😉
            Ik heb dit al voor meerderen hier moeten doen 😆

zal effe geduld moeten hebben dan he 😉

t kan even duren maar ze antwoorden altijd hoor

heb mail gestuurd voor pomp en pakking maar hij reageerd niet ??
                  wel in’t engels, mischien kan er hier iemand duits?

weet iemand wat er allemaal vervangen moet worden?
                    ik zoek te vervangen:
                    -termostaat
                    -termoschakelaar
                    -riemen (distributie en balans)
                    -waterpomp
                    -pakking van waterpomp
                    -bouten weet ni of da nodig is dus zoek ik niet te bestellen als iemand me dat kan zeggen, of als ik nog dingen vergeten ben.
                    rollen zijn ook allemaal nieuw

zal wel ietsje meer zijn, maar valt wel mee in Duitsland…14 euro of zo… es vragen aan de verkoper…

[quote=”svandamme”:2oby2o4u]zeker te vertrouwen, je kan aan de feedback zien dat ie al veel transacties gedaan heeft, en een verwaarloosbaar aantal klachten kreeg ( je kan onmogelijk altijd alles 100% feedback krijgen)

je zal moeten registreren
                        dan “koop nu” doen

dan zal ie betalings instructies door geven ,
                        overschrijven met IBAN en BIC
                        en dan stuurt ie op

als je geen duits spreekt, dan kun je best het veiling nummer ingeven op ebay.be… dan krijg je zijn veiling in de nederlands talige site te zien ( zijn beschrijving wordt wel niet vertaald)

Artikelnummer: 170110678649

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl … %26fvi%3D1 [/quote]

die 8 euro verzendingskosten is dat enkel voor duitsland of ook voor belgie (of is dat meer voor belgie)

merci he da ge me zo wilt helpen

zeker te vertrouwen, je kan aan de feedback zien dat ie al veel transacties gedaan heeft, en een verwaarloosbaar aantal klachten kreeg ( je kan onmogelijk altijd alles 100% feedback krijgen)

je zal moeten registreren
                          dan “koop nu” doen

dan zal ie betalings instructies door geven ,
                          overschrijven met IBAN en BIC
                          en dan stuurt ie op

als je geen duits spreekt, dan kun je best het veiling nummer ingeven op ebay.be… dan krijg je zijn veiling in de nederlands talige site te zien ( zijn beschrijving wordt wel niet vertaald)

Artikelnummer: 170110678649

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl … %26fvi%3D1

[quote=”svandamme”:ompsnmkw]911teile verstuurd wel naar Belgie, tenminste, ik zou niet weten waarom ie daar niet naar stuurd… ik zit in NL en ik krijg ze wel opgestuurd… ‘t kost niks meer moeite om Belgie ipv Nederland te schrijven

‘t staat er zelfs bij

Versand nach: Weltweit

en 911 teile is betrouwbaar, kheb al 3-4 keer daar besteld, altijd perfecte levering…

nu ja, als jij ebay niet vertrouwd… dan loop je veel koopjes in het wisselstukken departement mis…. remschijven en blokjes bv, ik betaal ze 40%+ minder dan in eendere groothandelaar in NL… en ‘t is allemaal OEM materiaal…[/quote]

hij is dus te vertrouwen daar ben je zeker van?
                            Ik dacht dat hij enkel naar belgie verstuurde, wat moet ik dan doen om zo een te kopen (weet ook niet goe het werkt).
                            Me registeren en er gewoon een bod op doen of?

911teile verstuurd wel naar Belgie, tenminste, ik zou niet weten waarom ie daar niet naar stuurd… ik zit in NL en ik krijg ze wel opgestuurd… ‘t kost niks meer moeite om Belgie ipv Nederland te schrijven

‘t staat er zelfs bij

Versand nach: Weltweit

en 911 teile is betrouwbaar, kheb al 3-4 keer daar besteld, altijd perfecte levering…

nu ja, als jij ebay niet vertrouwd… dan loop je veel koopjes in het wisselstukken departement mis…. remschijven en blokjes bv, ik betaal ze 40%+ minder dan in eendere groothandelaar in NL… en ‘t is allemaal OEM materiaal…

die is van het merk LASO, mischien weet iemand er een verdeler van hier zitten.
                                Die op ebay verstuurd niet naar Belgie denk ik en ben ook niet zo’n freak van Ebay.

bij PET staat er bij 86 , PN 944 106 021 13

“dropped use as replacement”

944 106 021 22 water pump
                                  944 105 213 01 securing clip
                                  999 084 092 02 locking nut
                                  944 105 241 03 roller
                                  944 106 019 00 thermostat
                                  900 234 160 00 fit washer

kheb het zelf nog niet gedaan, maar latere types passen wel mits enkele andere onderdelen ook vervangen worden

meer info

http://forums.pelicanparts.com/showthre … =waterpump

anders gewoon es vragen aan de verkoper op ebay, die weet het wel en ik heb er goeie ervaring mee

‘t is btw geen bieden, ‘t is buy now, de prijs daj ziet is de prijs daj betaald

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.