waterschade

Home Forum Zeverhoekje waterschade

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Iemand daarnet op telefacts de reportage gezien ivm de overstroming in Beersel? Een pre-impact elfje een meter hoog in de modderstroom.
      Pure horror, wat zijn hier de te volgen stappen om uw auto te redden … 🙁

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • [quote=”911_NL” post=98411][quote=”Mushroom” post=98387]Ik heb het programma niet gezien maar was die pré-impact een paarse?
        Dan heb ik nog redelijk goed nieuws voor jou: die staat daar al jaren onderkomen. Platte band, mos aan de vensters, beschadigd interieur, lak verweerd etc…
        [/quote]

Interessant verhaal :lekker:[/quote]

Dacht ik ook :engeltje:

2012-05-2310.51.40.jpg

2012-05-2310.53.17.jpg

Ik heb het ook gezien ja, de Porshe had de brave man idd kado gekregen van zijn zoon twee jaar voor hij is overleden, zeer jammere zaak en zoals hierboven geschreven is emotionele schade gewoonweg niet te betalen.

De Porsche zag er nog vrij goed uit moet ik zeggen, maar wat de waterschade heeft toegebracht is een ander verhaal. Wat kan je er tegen doen, vrij weinig denk. Het begint allemaal bij de aankoop van de woning en de akte daaraan verbonden, goed navragen of je in een overstromingsgebiedt gaat wonen of niet doet al heel wat, als je er tenminste iets mee doet althans. Het staat ook in de documenten van de gemeente die je te zien krijgt voor je een woning koopt.

Nogmaals, wat je ertegen kan doen….moeilijk iets aan te doen volgens mij als je in zo een gebied gaat wonen wanneer je toch bent geinformeerd dat er een “beetje” overstromingsgevaar is. Jammere zaak voor de eigenaar idd 🙁

iemand een link ?

heb het gemist

[quote=”Mushroom” post=98387]Ik heb het programma niet gezien maar was die pré-impact een paarse?
              Dan heb ik nog redelijk goed nieuws voor jou: die staat daar al jaren onderkomen. Platte band, mos aan de vensters, beschadigd interieur, lak verweerd etc…
              [/quote]

Interessant verhaal :lekker:

Anoniem

Nee, eerder bruin. Hij stond in een garage van een prive woning die volledig doorspoeld is door de modder. De auto was van zijn zoon die 2 jaar geleden overleden is. Maakt het nog zoveel erger voor die mensen. Emotionele waarde = onbetaalbaar.

Ik heb het programma niet gezien maar was die pré-impact een paarse?
                  Oja, ‘t is ook een 912 😉
                  Ik ga daar bijna elke dag een broodje halen en vraag me steeds af wat het verhaal achter de P zou zijn…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.