watskebeurt met Funny?

Home Forum Zeverhoekje watskebeurt met Funny?

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand wat er gebeurt is met Funny, of beter met zijn account hier? Blijkbaar verdwenen? 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
    • Welkom terug……..freshboarder rofl haha

onkruid vergaat niet :first:

Wat heb ik hier gemist 🙁 in alle geval weklkom Bart :first:

Leuk onderschrift 😀 Is die ex-vrouw een directe aanleiding geweest voor de 997 GT3 ?

[quote=”Rocco” post=90166]God ik wou dat ik terug kon rijden deze zomer, maar realistisch gezien gaat dat niet lukken als ik naar mijn bankrekening kijk, we zullen maar genieten van de ‘experience’ waarnaar ik in mijn banner verwijs, denk dat ik nu meer heb aan de ervaringen en al de dingen die mij op mijn pad komen en waar ik me in schik en van geniet … dat is nogal cryptisch omschreven maar ik zal maar zeggen dat er daar echt leuke mensen wonen in Hulst … :respect2: :mrgreen:[/quote]
              +1

Yes Funny is back :relaxman:

Welkom terug :applaus: :respect2:

welkom terug :relaxman:

[quote=”Funny” post=90223]Ik zal eens denken over een gepaste avatar .Voor eenmaal hoop ik dat er geen voorstelling moet komen :oops:[/quote]

Dju, kging juist zeggen, ewel nieuwe, een kleine voorstelling is op zijn plaats…

Welkom terug!!!

eind goed al goed en ze leefde nog veel en kregen lange kinderen

Porsche zit in je hart, niet noodzakelijk in de garage al is het leuk meegenomen

grtz Geert

:relaxman: :relaxman: :relaxman:

Je bent blijkbaar wel erg bijzonder, dat er een heel welkomscomitee voor je klaar staat 😆

Kom er maar in Bart…….weer ouderwetse humor graag ❗

Anoniem

ok, grove middelen inzetten dan 😈 😈 😈

Jp tis waar .Je geraakt er niet van af .Vergelijk het met onkruid ,dat verschiet soms maar is niet kapot te krijgen . 😉

Anoniem

Zeg dat nie waar is 😈 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.