watskebeurt met Funny?

Home Forum Zeverhoekje watskebeurt met Funny?

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand wat er gebeurt is met Funny, of beter met zijn account hier? Blijkbaar verdwenen? 🙄

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 79)
  • Wim

En hij begint onze humor al goed te snappen. :relaxman:

Nog even en ik denk dat hij gaat emigreren. :engeltje:

God ik wou dat ik terug kon rijden deze zomer, maar realistisch gezien gaat dat niet lukken als ik naar mijn bankrekening kijk, we zullen maar genieten van de ‘experience’ waarnaar ik in mijn banner verwijs, denk dat ik nu meer heb aan de ervaringen en al de dingen die mij op mijn pad komen en waar ik me in schik en van geniet … dat is nogal cryptisch omschreven maar ik zal maar zeggen dat er daar echt leuke mensen wonen in Hulst … :respect2: :mrgreen:

Anoniem

Ja tof hondje hebben die mannen hé.
          Ik denk dat Wim die zo heeft afgericht, dan moet Wim zelf niet zoveel tijd in zijn bezoekers steken :happy:
          Ik heb zelf ook zo een beestje en zou hem niet willen ruilen voor een rustige soort 😀

Rocco ga je uw auto tegen de zomer terug op de baan krijgen of ga je een zomer overslagen ❓
          Ik hoop voor u dat hij snel klaar is.
          En zoals joebar schrijft, ALS IK KAN HELPEN MET IETS 😀 roep dan maar 😀

Ha ben je daar ook geweest ? Hij staat dus nu in de ‘niet direct dringend af te werken projecten’-loods … :mrgreen:

Het komt er nu toch op aan om nog wat deftige wisselstukken te scoren zodat we de prijs kunnen drukken, en ondertussen probeer ik daar nog iets bij te leren en met de hond te spelen 😛

Rocco heb vorige week je 993 zien staan, hij is al bijna af 🙂
              Anyways als je hulp nodig hebt brul maar,, je hebt mijn mail en tel nummer.

[quote=”porschky” post=89930]:relaxman: ben jij dat Bart, met die zonnebril? (hihi, inside joke… :mrgreen: )[/quote]

:first: :sarcastisch :mrgreen:

ja maar dat begint pas als ik weer naar huis moet :happy:

Wim

[quote=”Rocco” post=89909] Bij mij was het eerder nieuwjaarsdepressie in plaats van receptie[/quote]

Hoe kunde gij nu nog depressief zijn van je bij ons komt en mij kent. :mrgreen:

:relaxman: ben jij dat Bart, met die zonnebril? (hihi, inside joke… :mrgreen: )

[quote=”Rocco” post=89909]ik heb mijn problemen en hij heeft een probleempje om in te loggen denk ik :mrgreen: , maar niks dat niet opgelost geraakt als we wat geduld hebben. Bij mij was het eerder nieuwjaarsdepressie in plaats van receptie maar we zijn nu bijna februari dus ga ik er weer eens goed invliegen :first:[/quote]
                        Welkom terug allebei! ‘t Was hetzelfde niet zonder… 😉

Anoniem

Wat een dagje staken al niet kan doen [IMG]http://i41.tinypic.com/15wfmlz.gif[/IMG]

vond k wel toepasselijk

:respekt: :first: :relaxman: :relaxman:

:relaxman: :relaxman: :relaxman:

ik heb mijn problemen en hij heeft een probleempje om in te loggen denk ik :mrgreen: , maar niks dat niet opgelost geraakt als we wat geduld hebben. Bij mij was het eerder nieuwjaarsdepressie in plaats van receptie maar we zijn nu bijna februari dus ga ik er weer eens goed invliegen :first:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.