watskebeurt met Funny?

Home Forum Zeverhoekje watskebeurt met Funny?

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand wat er gebeurt is met Funny, of beter met zijn account hier? Blijkbaar verdwenen? 🙄

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
    • en zitten ze samen ??? 😈 😈 😈

Anoniem

[quote=”Rocco” post=89875]Funny is er nog steeds, je moet wel een beetje zoeken om hem te vinden :driver: :respekt: ;)[/quote]

😉

En ‘Den Rocco’ is ook BACK [IMG]http://i42.tinypic.com/w8amb7.gif[/IMG]

Zit waarschijnlijk constant op seniorennet zeker. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Funny is er nog steeds, je moet wel een beetje zoeken om hem te vinden :driver: :respekt: 😉

Ook hier de laatste tijd druk gehad dus minder op het forum geweest .
              Zou jammer zijn dat Bart weg zou blijven .
              Ik heb door herstelling aan mijn GSM zijn nummer niet meer , maar als hij dit leest mag hijme steeds opbellen als ik ergens iets voor hem kan betekenen .
              De keuze of hij wegblijft of terugkomt is volledig aan hem en welke het ook is , ik respecteer deze volledig (heb ook jaren geleden zo’n keuze gemaakt , al heb ik mijn account niet laten opzeggen) . Soms moet men keuzes in z’n leven maken .

Wow, heb het de laatste dagen al zo druk gehad met van alles en nog wat.
                Dit vind ik niet leuk om te lezen. Bart man, dat kan niet hé. Come back please !

inderdaad, dat klopt, hij zal er zijn.

en ik ben er ook 100 % zeker van dat hij hier nog aan het meelezen is 😈

heb bart in de week nog even aan de lijn gehad en hij bevestigde toch voor gans t weekend :respekt:

Joeri en Wim +1
                      We hebben een super groep hier, laten we dit zo houden…

Enne Bart, maakt dat ge terug hier zijt 😈

Op die twee jaar dat ik hier rondhang, heb ik schitterende mensen leren kennen, super activiteiten meegemaakt, dit moeten we koesteren en in ere houden.

1 april zal en moet hij komen of ik ga hem te voet in Oostende halen 😈 😈

zou zonde zijn…
                          bart was de eerste waar ik een naam en gezicht kon opplakken door zijn knappe organisatie van real life cafe oostende,en voelde me direct welkom door z’n warm onthaal

dus bart,als je dit leest…plz come back 🙁
                          en anders zien we mekaar op 1 april :mrgreen:

Heb hem al gelezen… Via sms.
                            Hij heeft een reden, ik heb ze nog niet vernomen, jammer genoeg.

Ik hoop dat er niemand op zijn tenen getrapt heeft. Bart verdient dit niet. En als het zo is, dan kan het wel eens het begin van het einde zijn.

Ik volg Wim dat het hier best strikter mag zijn… Ik heb al veel forums meegemaakt, maar nergens waar het zo vriendschappelijk ‘s als hier, zou jammer zijn als zoiets weg gaat…

funny moet terug komen 😀

Was mij ook al opgevallen van Funny zijn afwezigheid ❓ ❓ ❓ .

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaart terug komen. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

:wtf:
                                  ❓ ❓ ❓

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.